Δευτέρα 4 Φεβρουαρίου 2013

απο τη σειρα"γιατρε μου..."


διαγνωση : καρκινος πνευμονων

-γιατρε μου,η εγχειρηση που μού προτεινετε ειναι πολυ ακριβη.Δεν υπαρχει φθηνοτερη μεθοδος;
-Δωσε μου εικοσι χιλιαδες να σού ρετουσαρω τις ακτινογραφιες.

@@@@@@@@@@@@@@@

Ενας ογδονταρης παντρευεται μια εικοσαρα
Ο γιατρος του :-να προσεχετε στο σεξ,γιατι μπορει να αποβει μοιραιο.
κι ο γέρος: -τι να κανουμε.....αν πεθανει,πεθανε.

@@@@@@@@@@@@@

-πρεπει να κοψεις το καπνισμα αμεσως!
-γιατρε μου,ειμαι τοσο σοβαρα;
-οχι,αλλα καθε φορα που ερχεσαι μού καις το χαλι.

@@@@@@@@@@@@@@@

ΑΥΤΗ: -γιατρε μου,μολις αγγιξω το βυζι μου,μού σηκωνονται οι ρωγες.
ΓΙΑΤΡΟΣ: -δεν ξερω τί αρρωστια ειναι,παντως ειναι κολλητικη

@@@@@@@@@@@@@@@@

-Αδελφη,ειπα ΕΝΑ κλυσμα στο 8....οχι ΟΧΤΩ κλυσματα στο 1!

@@@@@@@@@@@@@@

-γιατρε μου,νομιζω οτι ειμαι γιογιο.
-καθηστε,καθηστε,καθηστε.

@@@@@@@@@@@@@@@

ΟΦΘΑΛΜΙΑΤΡΟΣ: -δεν χρειαζεσαι γυαλια,χρειαζεσαι σκυλο

@@@@@@@@@@@@@@@

στο γιατρο για γριππη... ο γιατρος,γραφοντας τη συνταγη,μουρμουριζει:
-Ταμιφλου,Τερματομπικ.
-γιατρε μου,καλα το Ταμιφλου,το ξερω,το αλλο το Τερματομπικ πρωτη φορά το ακουω,τί φαρμακο ειναι;
-τερμα το μπικ......σταματησε να γραφει

@@@@@@@@@@@@@@@

παει ενας τυπος με ολα του τα δοντια χρυσα στον οδοντογιατρο
τον βλεπει ο γιατρος και τού λεει:
-καλα,τί ηρθες να κανεις εδω αφου ολα σου τα δοντια ειναι χρυσα;
-ηρθα να βαλλω συναγερμο

@@@@@@@@@@@@@@@@@

-γιατρε μου,εσπασα το χερι μου σε τρια μερη!
γιατρος:-
-ΜΑΚΡΙΑ απ`αυτα τα μερη!

@@@@@@@@@@@@@@@@@

-γιατρε μου,καθε πρωι που κοιταζομαι στον καθρεφτη,μού`ρχεται να κανω εμετο.Τί εχω;
-δεν ξερω,παντως απο οπτικη οξυτητα εχεις 10/10

@@@@@@@@@@@@@@@@


νοσοκομα:
-γιατρε μου,πρεπει να μαθετε να μην κοβετε τοσο βαθια...ειναι το τριτο τραπεζι που καταστρεφετε μεσα σε ενα μηνα!

@@@@@@@@@@@@@@@

-πηγα στον οφθαλμιατρο γιατι εβλεπα αστερακια...μού εδωσε γυαλια
-σε βοηθανε;
-ναι...τωρα τα αστερακια τα βλεπω πολυ πιο καθαρα

@@@@@@@@@@@@@@@@@

ασθενης:-μπορω να εχω ενα ποτηρι νερο;
νοσοκομα:-για να πιεις;
ασθενης:-οχι,για να κανω θαλασσιο σκι



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου