Τετάρτη 27 Φεβρουαρίου 2013

αυτη κι αυτος


Aυτη κι Αυτη

αυτή παραπονιέται στη φίλη της για τον άντρα της
η φίλη
-δηλαδή,πάει πια η μαγεία απ`το γάμο σας;
αυτη
-οχι ακριβώς...λίγη μαγεία απόμεινε...κάθε Σάββατο βράδυ,εξαφανίζεται,το καθίκι!
 

~~~~~~~~~~~~~~~~~~

δυο γυναίκες,στην αιθουσα αναμονής του γυναικολόγου πιανουν κουβέντα
-δεν φαντάζεσαι πόσο θέλω ενα μωρό,αλλά είναι αδύνατον
-τα ίδια είχα κι εγώ,αλλά ξαφνικά όλα άλλαξαν...σε τρεις μήνες γεννάω
-τί έκανες;
-πήγα σε έναν πρακτικό
-κι αυτό το δοκίμασα...ο άντρας μου με πήγαινε σε έναν πρακτικό επι ένα χρόνο!...αποτέλεσμα μηδέν

και η άλλη χαμογελώντας
-την επόμενη φορά δοκίμασε να πας μόνη σου

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

ΑΥΤΗ προσπαθει να ανοιξει το αυτοκινητο της με συρματινη κρεμαστρα
ΑΥΤΟΣ(περαστικος και είρων):-ξεχασαμε τα κλειδια μας μεσα στο αυτοκινητο;
ΑΥΤΗ -οχι,το επλυνα και προσπαθω να το κρεμασω για να στεγνωσει

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ 

ΑΥΤΟΣ σε φίλο του
-δεν υπάρχει τίποτα που να μην το κάνω για την Μαρία μου...και δεν υπάρχει
τίποτα που η Μαρια μου να μην το κάνει για μένα

...και έτσι πέρασε η ζωή τους...κανένας δεν έκανε τίποτα για τον άλλον

~~~~~~~~~~~~~~~

ΑΥΤΗ σκοτωθηκε σε αυτοκινητιστικο δυστυχημα ...η αστυνομια ρωταει τον συζυγο...
-ειπε τιποτα πριν πεθανει;
 
κι ΑΥΤΟΣ -δεν προσεξα...μιλουσε ασταματητα επι σαραντα χρονια

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

στο τσιρκο...εξω απο την τεντα...ο κραχτης
-περαστε κοσμε,το εισιτηριο μονο 6 ευρω...και για τους ανω των 65: πεντεμιση!
και μια γυναικεια φωνη απο πισω
-τί λε ρε,που θα σού δωσω αυτη την πληροφορια για 50 λεπτα!

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

-αντρούλη μου, χρυσέ μου, θησαυρέ μου, μονάκριβέ μου...
-φόρεμα ή δαχτυλίδι;

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

ερωτεύτηκα δύο πράσινα μάτια.....το λάθος μου είναι ότι παντρεύτηκα ολόκληρο το κορίτσι.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

-γιατρε μου,εχω μεγαλο σεξουαλικο προβλημα με την γυναικα μου... δεν μού σηκωνεται!
-ελατε αυριο μαζι,να δω τί μπορω να κανω.
την αλλη μερα και οι δυο παροντες στο ιατρειο
-γδυθειτε,κυρια μου...μαλιστα...τωρα καντε μια στροφη...ξαπλωστε στον καναπε...μαλιστα...μπορειτε να ξαναντυθειτε.
και ο γιατρος προς αυτον,στο αυτι
-ειστε απολυτως υγιης.Ουτε εμενα μού σηκωθηκε.
 

~~~~~~~~~~~~~~~~~

-το εχεις δει «αυτο το βλεμμα» που παιρνουν οι γυναικες οταν θελουν
σεξ;...ουτε εγω!

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

ΑΥΤΟΣ -δεν μπορω να καταλαβω πώς γινεται να εισαι τοσο ηλίθια και τοσο
 ομορφη συγχρονως!
ΑΥΤΗ -να σού εξηγησω! Ο Θεος με εκανε ομορφη για να σε τραβηξω.Και ο Θεος με εκανε ηλιθια για να με τραβηξεις εσυ.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

-Γιατί οι θηλυκές μαύρες αράχνες σκοτώνουν τα αρσενικά αφού ζευγαρώσουν;
- Για να προλάβουν να σταματήσουν το ροχαλητό πριν καν ξεκινήσει

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

στη δουλεια,οι φιλες της τήν παρηγορανε που τής εχει πιαστει η μεση επειδη,χθες, μετακινησε τον μεγαλο καναπε στο σπιτι,μονη της
-καλα, γιατί δεν περιμενες να γυρισει ο αντρας σου στο σπιτι;
ΑΥΤΗ:-θα μπορουσα να περιμενω,αλλά ο καναπες ειναι πιο ελαφρυς οταν δεν καθεται πανω του

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

σε πρόσφατη σφυγμομέτρηση ρωτήθηκαν παντρεμένα ζευγάρια αν απάτησαν τον/την σύζυγό τους....26% απάντησαν ΝΑΙ...οι υπόλοιποι 74% ρώτησαν πώς θα μπορούσαν να συναντήσουν το 26%

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

ΑΥΤΗ,ξυπνωντας
-αγαπη μου ,ειδα ενα καταπληκτικο ονειρο:ηταν,λεει, του Αγιου Βαλεντινου και μού χαρισες,λεει,ενα μαργαριταρενιο κολλιε!...κατα τη γνωμη σου,τί
 σημαινει αυτο;
ΑΥΤΟΣ(με ενα αδιορατο χαμογελο) -θα το μαθεις το βραδυ
Το βραδυ γυριζει ΑΥΤΟΣ με ενα δωρο σε πακετο...ΑΥΤΗ,συγκινημενη,αρχιζει να ξεπακεταρει και ...ανακαλυπτει...ενα βιβλιο,με τιτλο «η ερμηνευτικη των ονειρων»


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου