Δευτέρα 9 Ιανουαρίου 2017

αυτη κι αυτος



Εχασα τον ερωτα της ζωης μου από ένα «υ»…εστειλα μηνυμα «εισαι ψιχουλα για μενα»…το πηρε κατακαρδα…και γ@μω την ορθογραφια μου

Γραφει η άλλη «εμενα δεν μ`αγαπησε κανίς»…κανε λιγη υπομονη κοπελα μου μπορει να σ`αγαπησει τσοπανοσκυλο

Φρεναρει το λεωφορειο ,πεφτουν πανω μου δυο τεραστιες βυζαρες
-Συγνωμη, μού λέει …….Τι συγνωμη κοπελα μου; Παω να κερασω τον οδηγο

Τσακωνεστε…εχεις επιχειρηματα….εχει περιοδο…μαντεψε ποιος θα ζητησει συγνωμη…

-Τι δωρο πήρες στον δικο σου;
-Τού επαιξα το πουλι
-Μ@λακία δωρο.
-Η κινηση μετραει.

Μού πηρε δωρο…ετσι,χωρις να εχω γενεθλια…ΘΑ ΤΟΝ ΣΚΟΤΩΣΩ ΚΙ ΑΥΤΟΝ ΚΙ ΑΥΤΗΝ

-σε βλεπω στο ποτηρι μου
-να πινεις απ`το μπουκαλι

Αν αγαπας καποιον,αστον να φυγει….περιμενουμε κι οι υπολοιπες

-θα εισαι για παντα διπλα μου;   
-κοιτα,εγω Συνταγμα κατεβαινω

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου