Δευτέρα 23 Ιανουαρίου 2017

αυτη κι αυτος




Η κοπελα,κατακοπη μετα από μια φορτωμενη μερα,σωριαστηκε στο καθισμα του τρενου κλεινοντας τα ματια…με το που ξεκινησε το τρενο,ο τυπος διπλα της,εβγαλε το κινητο και αρχισε μεγαλοφωνα:-γεια σου αγαπη,ο Κωστας ειμαι,ειμαι στο τρενο,ναι ξερω εχω αργησει δυο ωρες,αλλά ειχα μια συναντηση που μού πηρε πολύ χρονο,όχι με την ξανθια από το λογιστηριο!,με τον προισταμενο,όχι αγαπη μου εσυ εισαι η μια και μοναδικη στη ζωη μου,ναι,ειμαι σιγουροτατος,ναι ,σε ο,τι εχω ιερο κτλκτλ……
   Περασαν 10 λεπτα ,κι αυτος ακομα εκει, στο κινητο, στεντορειος,οποτε η δικη μας,τά πηρε και τά ξαναπηρε,και γερνει προς το κινητο και κανει:
-Κωστα,κλειστο το τηλεφωνο και ελα στο κρεβατι

ΥΓ. θα ξαναχρησιμοποιησει ο Κωστας το κινητο μεγαλοφωνα;

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου