Κυριακή 1 Ιανουαρίου 2017

αναδελφοι αφορισμοι



Αλλοι διαπρεπουν στην Τεχνητη Νοημοσυνη και αλλοι στην φυσικη βλακεια

Οι χαμενοι παιρνουν αποφασεις με βαση το πού βρεθηκαν….οι κερδισμενοι παιρνουν αποφασεις με βαση το πού θελουν να βρεθουν

Ωριμοτητα είναι να εχω μαθει να κρατιεμαι μακρια από ανθρωπους και καταστασεις που απειλουν την ηρεμια μου,τον αυτοσεβασμο μου και τις αξιες μου

Ο,τι η καρδια δεν μπορει να διαγραψει,το μυαλο συνεχως το επαναλαμβανει

Πετυχα τον στοχο να μην χρειαζομαι να κανω διακοπες από την ζωη μου

Πολύ λιγοι γνοιαζονται…οι περισσοτεροι είναι απλως περιεργοι

Δεν δινω στο παρελθον μου την δυναμη να ορισει το μελλον μου

Ζω ετσι που ,αν καποιος με κακολογησει, ελπιζω κανενας να μην τον πιστεψει

Καποια μερα θα ξυπνησω και δεν θα εχω πια χρονο να κανω αυτά που παντα ηθελα….ας τα κανω λοιπον τωρα

Τα λαθη μου είναι αποδειξη ότι προσπαθησα

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου