Παρασκευή 20 Ιανουαρίου 2017

αυτη κι αυτος





υπαρχουν δυο ειδη σχεσης:
-χανεις το μυαλο σου
-χανεις τον καιρο σου


Το τελειο ζευγαρι υπαρχει μονο στα παπουτσια
(αν και,κι εκει παιζεται)


-και πώς εισαι εμφανισιακα;
-τι να σού λεω,να φανταστεις εγω ο ιδιος μού εχω κανει λάικ,που ειμαι πολύ αυστηρος μ`αυτά


-ελα,τί εγινε;
-όλα ΟΚ,τής ειπα ότι οποτε γουσταρω θα βγαινω και με τους φιλους μου
-και;
-θα στα πω αυριο απο κοντα,παω να συνεχισω το σιδερο


-μιλησε μου ξεκαθαρα,με θελεις;
-οχι
-παλι με ασαφειες μιλας


Πανικοβαλομαι στην ιδεα ότι σε 10 χρονια θα ειμαι 3 χρονια μεγαλυτερη


-μην τά μπλεξεις λεει με δικηγορινα,γιατρο και φιλολογο γιατι μιλανε και αναλυουνε πολύ
-ναι,ενω οι υπολοιπες εχουν καταπιει τον αμιλητο


-ειπε ότι ειμαι καχυποπτος,παρανοικος,ζηλιαρης και ετοιμαζεται να με χωρισει η καργιολα
-ελα ρε! κι εσυ τί ειπες;
-τί να πω; απ`τον κοριο τά ακουγα


Η άλλη γραφει "πηρα αδεια λοχίας"…..."διαταξτε",τής γραφω….με εσβησε

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου