Κυριακή 1 Ιανουαρίου 2017

το επιουσιο ανεκδοτακι



12 στατιστικολογοι μελετησαν την ρωσικη ρουλετα….10 απεδειξαν ότι είναι απολυτως ασφαλης….οι αλλοι δυο δυστυχως δεν μπορεσαν να είναι παροντες στο τελικο πανελ

Ωραιο πραγμα τα καλοριφερ…παλια ζεσταινα τα ρουχα…τωρα βαζω την μπυρα να διατηρειται κρυα


Με πλησιαζει ενας μαυρος το πρωι εξω από την τραπεζα κρατωντας ένα τελαρο με CD και μού λεει  «φιλε τέλει;»…ναι του λεω ,μολις τα πληρωσα,γ@μ@τα!

-τί ειπε το ένα βιβλιο μαθηματικων στο άλλο;
-μην με ζαλιζεις,εχω τα δικα μου προβληματα

-σε τι οφειλετε το ο,τι πιασατε αισιως τα 100 χρονια;
-στο ο,τι το πιστοποιητικο γεννησης μου εχει ένα νουμερο λαθος

Όταν βρισκω τα σκούρα τα πλενω στους τριαντα

Θα τα θυμομαστε όλα αυτά σε καποια βαρκα που βουλιαζει,προσπαθωντας να παμε Ιταλια,και θα γελαμε…

Νομιζω πως χτυπανε την πορτα του ψυγειου…παω να δω

Κατρουγκαλος προς συνταξιουχους:
-εχω εγω γεράματα για τη γουνα σας!

-ποιος είναι;
-ο διαχειριστης
-ποιας σελιδας;

-για τα κοινοχρηστα ηρθα τελειωνε

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου