Τετάρτη 30 Σεπτεμβρίου 2015

Λ Παπαδοπουλος - Μ Λοιζος


ΑΥΤΟ Τ` ΑΓΟΡΙ

Αυτό τ’ αγόρι με τα μάτια τα μελιά
όλη τη νύχτα το `χα αγκαλιά
Όλη τη νύχτα ήταν δικό μου
Στόμα δροσιά μου, σώμα γλυκό μου

Αυτό τ’ αγόρι με τα μάτια τα μελιά
κάνει τον κόσμο μια δρασκελιά
κι ανάβει τ’ άστρο που έχω βαθιά μου
Χέρια ζεστά μου μπράτσα σπαθιά μου

Αυτό τ’ αγόρι που με βλέπει και γελά
βοήθα το θεέ μου να `ναι καλά
για να γεμίζει την αγκαλιά μου
Μάτια βαθιά μου, μάτια μελιά μου



ΔΕΛΦΙΝΙ ΔΕΛΦΙΝΑΚΙ

Καβάλα στο δελφίνι
τον κόσμο γύρισα
είπα να σε ξεχάσω
μα σ’ αποθύμησα

Δελφίνι δελφινάκι
πάμε πιο γρήγορα
Να δω τα γυριστά της
τα ματοτσίνορα

Όπου και να γυρνούσα
ερχόσουν πίσω μου
λαβωματιά στο στήθος
το πελαγίσιο μου



Η ΔΟΥΛΕΙΑ ΚΑΝΕΙ ΤΟΥΣ ΑΝΤΡΕΣ


Το πλαστό το πασαπόρτι
σαν και την καρδιά σου μόρτη
σαν την κάλπικη καρδιά σου
τη σκληρή

Μη βροντοχτυπάς τις χάντρες
η δουλειά κάνει τους άντρες
το γιαπί το πιλοφόρι το μυστρί

Ρημαδιό ζωή και σπίτι
απ’ τα χούγια σου αλήτη
που μετράς το αντριλίκι
με βρισιές

Μη βροντοχτυπάς τα ζάρια
όσοι είναι παλληκάρια
τη ζωή τους την περνούν στις σκαλωσιές

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου