Κυριακή 20 Σεπτεμβρίου 2015

το επιουσιο ανεκδοτακι


-με είπε βίαιη και επικίνδυνη. 
-κι εσυ τι έκανες..;
 
-με το πτώμα, εννοείς..;
 

-με ειπε τζογαδορο. 
-Βλέπεις που στα `λέγα;;
 
-Τα βλέπω.
 

-με ρώτησε ποιος κάνει κουμάντο εδώ στη Θεσσαλονίκη. Ο πρόεδρος τον είπα. 
-Ο πρόεδρος των ΗΠΑ;
 


-με τσίμπησε μέλισσα. 
- κι εσυ τι έκανες;
 
-μου κεντρισε το ενδιαφέρον
 


-Με χωρισε! 
-Ελα ρε!Και πως εισαι;
 
-Καλα. Θα γυρισει πισω σε μενα και θα σερνεται.
 
-Πως εισαι σιγουρος;
 
-Της εκλεψα το αναπηρικο καροτσακι!
 


-μου είπε οτι συνέχεια τον υποτιμώ . 
-Κι εσύ τι του είπες;
 
-Τι να του πώ μωρε του κακομοίρη
 


-μπαμπά τι θα μου πάρεις τα Χριστούγεννα; 
-Τα λεφτά σου απ τα κάλαντα..
 


-μωρο μου,να κατεβασεις τα σκουπιδια. 
-Δεν τα σηκωνω εγω αυτα.
 


-μωρό μου, θα με βοηθήσεις με το δίπλωμα; 
-Ναι, πού έχεις το αμάξι;
 
-Ποιό αμάξι; εγω θα σιδερώνω,εσυ θα διπλώνεις!
 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου