Παρασκευή 18 Σεπτεμβρίου 2015

σε στιχους Ακου Δασκαλοπουλου 1


ΕΧΩ ΕΝΑ ΑΣΤΡΟ ΠΑΛΛΗΚΑΡΙ
Μουσικη:Γιωργος Κοντογιώργος


Έχω ένα άστρο παλληκάρι.
Ποια γειτονιά θα μου το πάρει;
Ποιο σπίτι θα `χει τη χαρά;
Ποια κόρη θα γενεί κυρά;

Γύρε κοιμήσου ν’ αντριέψεις
και σου `χω γω ότι γυρέψεις:
χρυσό καΐκι στο γιαλό
για τόπι τον αυγερινό.

Κοιμήσου εσύ μελιού μου βρύση,
 
γίνε ψηλό σαν κυπαρίσσι.
Στόμα γλυκό, ρόδινη αυγή,
 
του γέλιου μου κρυφή πηγή.

Για πες μου άστρο παλληκάρι,
 
ποια γειτονιά θε να σε πάρει;
Ποιο σπίτι θα `χει τη χαρά;
Ποια κόρη θα γενεί κυρά;



ΓΥΦΤΙΣΣΑ ΜΕΡΑ
Μουσικη: Γιωργος Κοντογιώργος


Γύφτισσα μέρα, στο παλιό μουράγιο
βλέπω την θάλασσα χωρίς, κουράγιο
βλέπω τα βράχια, και έχω μια λύπη
την Κυριακή αυτή, κάτι μου λείπει

Άσπρα βότσαλα στον ήλιο
και στη θάλασσα
την καρδιά μου
κυριακάτικα την χάλασα

Γύφτισσα τύχη, πες μου τι με σώνει
το απομεσήμερο για δες, ζυγώνει
Γύφτισσα μέρα, στο γυμνό κορμί σου
στην αμμουδιά να κυλιστώ μαζί σου



ΒΡΕΧΕΙ ΠΑΛΙ ΑΠΟΨΕ
Μουσικη: Μιμης Πλεσσας


Βρέχει πάλι απόψε στα σπιτάκια τα φτωχά
κι όμως στη δική σου τη γωνιά είναι ζεστά,
 
έχεις λησμονήσει την αγάπη την παλιά,
 
βρέχει πάλι απόψε στη μικρή τη γειτονιά.

Κάποιος περνάει απ’ το σπίτι σου μπροστά
στέκει και κλαίει στη γωνιά
έχει στο στήθος τής αγάπης τη φωτιά
στα χείλη του τη παγωνιά.

Έλαμπες σαν άστρο στη μικρή σου την αυλή
κι ήσουν για τ’ αγόρια μια ολόγλυκια πληγή,
 
τώρα το σκοτάδι πέφτει αργά στη γειτονιά
έχεις λησμονήσει την αγάπη την παλιά.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου