Τρίτη 27 Μαΐου 2014

παρα δοξαν...

Αν σήμερα έχει 0 βαθμούς Κελσίου και αύριο κάνει δύο φορές περισσότερο κρύο, πόσο κρύο θα κάνει αύριο;

-Τί θα πάρετε;
 
-Μια χαρά, παρακαλώ.
 
-Στη μια χαρά δίνουμε δώρο και 2 τρομάρες.
 

Η μόνη μου διαφορά με έναν τρελό είναι ότι εγώ δεν είμαι τρελός.                                                                    (Dali)

Μερικές φορές η παράνοια απλώς διαθέτει όλες τις πληροφορίες.

Oι άνθρωποι με θεωρούν παράξενο. Αλλά δεν είναι έτσι. Έχω την καρδιά ενός μικρού παιδιού. Είναι σ’ ένα βάζο, πάνω στο γραφείο μου. (Stephen King,)

Το να βάζεις στόχους είναι εντάξει, όσο δεν τους αφήνεις να σε αποσπούν από ενδιαφέρουσες περιπλανήσεις.

Αυτό που θεωρούμε τάξη είναι η επικρατούσα μορφή χάους.

Μια πόρτα μού ανοίγεται. Μπαίνω και βλέπω εκατό άλλες πόρτες που είναι κλειστές.

Οι υποσχέσεις δεν δεσμεύουν παρά μόνο εκείνους που τις δέχονται.

Είναι θλιβερό να μην έχεις φίλους, αλλά είναι ακόμα πιο θλιβερό να μην έχεις εχθρούς.




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου