Σάββατο 29 Οκτωβρίου 2016

αυτη κι αυτος

Με τοσα ΟΧΙ που εχω ακουσει από γυναικες,γιορταζα κι εγω ΧΘΕΣ

Με ποναει ολο το κορμι μου,σαν να εκανα σεξ ολο το βραδυ…αλλά αυτό που ποναει περισσοτερο είναι το «σαν να»

-εισαι υπερβολικα ζηλιαρα!
-Δεν ειμαι καθολου:…χτυπαει το κινητο σου!...ποιος είναι;;;;
-Κωστας λεει
-ΠΟΙΑ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΗ Η ΚΩΣΤΑΣΣ;

-κοπελιά,με θυμασαι;
-δεν συγκρατω νουμερα

-κοπελιά,εχεις αναπτηρα;
-εχω γκομενο
-με τον γκομενο όμως δεν αναβω τσιγαρο

Εστειλα σε γκομενακι γυμνη φωτογραφια μου και η ηρθε η Διωξη Ηλεκτρονικου Εγκληματος με ενταλμα από εισαγγελεα,διατροφη από διαιτολογο και φυλλαδιο από γυμναστηριο

Να ξερουμε τι είναι οφσάιντ και να μην εχουμε γκομενο να το εκτιμησει….

-τι φαγητο θελεις να φκιαξω;
-παστιτσιο ξερεις να κανεις;
-αν ξερω λεει,κατσε να δω αν εχω μελιτζανες…

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου