Σάββατο 1 Οκτωβρίου 2016

το επιουσιο ανεκδοτακι



-νομιζω ότι εισαι λιγο υπερβολικος μερικες φορές
-εγω; ασε μας ρε πρωι πρωι πρωι

-πού πηγε ολο το γαλακτομπουρεκο από το ψυγειο;
-στον καναπε είναι
-μονο εσενα βλεπω στον καναπε
-το ιδιο λεμε

Μια χαρα είναι η θαλασσα και τωρα τον Οκτωβριο παντως…ειδικα αν οταν βγεις σκεπαστεις με παλωμα,είναι τέλεια να πουμε

Εκανα μια κουτσουκελα στη μανα μου,γυρναει και λεει στον πατερα μου «τσιγγουνιες στα προφυλακτικα εκανες,φα`τα τωρα Σκρουτζ»

Με τοσα νευρα  ,αν πηγαινα στα καλλιστεια θα εβγαινα Miss σάς γ@μησω

Τους λογαριασμους στο σπιτι τούς εχω χωρισει σε δυο κατηγοριες:
1)καποτε θα τους πληρωσω
   και
2)καποτε θα μού τα κοψουν

-μανα,το μαζεψα το δωματιο…τι να κανω τωρα;
-πάτα save

Η μαμα στην κορη:
-μην πηγαινεις κάθε βραδυ παιδακι μου στα κλαμπ,θα κουφαθεις εντελως
-εχω φαει ,μαμα,ευχαριστω

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου