Τρίτη 4 Οκτωβρίου 2016

το επιουσιο ανεκδοτακι



EKTAKTO
Μολις εσκασε ειδηση-βομβα:
Η Τουρκια διεκδικει το Ποντικονησι και το καρπενησι


-καλημερα,από την Τραπεζα σάς τηλεφωνω
-χαιρετισματα στην ομορφη Τραπεζα!
-δεν καταλαβατε,γι`αυτά που χρωστατε πηρα
-στα λογια μου ηρθες,χαιρετισματα!


-ρε φιλε,ξερεις αγγλικα;
-εχω προφισιενσι
-πώς θα πεις σε καποιον "ελα εδώ";
-Θα τού πω "come here"
-και πώς θα του πεις "πηγαινε εκει";
-θα παω εκει και θα τού πω "come here"


-μαμα,να παρουμε ένα γατακι;
-όχι ,γιατι θα χεζει στις γωνιες
-να παρουμε, τοτε, ένα τιγρακι;
-όχι,γιατι θα χεζουμε εμεις στις γωνιες


Δεν νομιζετε ότι επιβαλλεται να κανω ένα δωρακι στον γιατρο μου;….χρονια και χρονια προσπαθουσα,ματαια,να μεινω εγκυος…τελικα,τα καταφερε


-θελεις να φκιαξουμε μια μηχανη του χρονου;
-και γιατι να μην τήν φκιαξουμε φετος;


Ανεβηκα στην ζυγαρια και μού`γραψε «όμως εισαι καλος χαρακτηρας»


Χθες μού λεει η μανα μου εχει ζεστη μην παρεις ζακετα…σημερα που εχει ψυχρα με αφησε να φυγω με κοντομανικο…ΡΕ ΜΠΑΣ ΚΑΙ ΕΙΜΑΙ ΥΙΟΘΕΤΗΜΕΝΟΣ;


-περαστε,το καζανακι μας τρεχει
-και πού παει;
-ειστε σιγουρα υδραυλικος;


-τα αυτια μου είναι πολύ μεγαλα…τα αυτια μου είναι πολύ μυτερα…τα αυτια μου είναι γαιδουρινα
-τί μολογας εκει ,ρε φιλε;
-κανω αυτοκριτικη

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου