Παρασκευή 28 Οκτωβρίου 2016

αυτη κι αυτος



-ειμαι ο καλυτερος εραστης που θα εχεις ποτέ!
-μάς τα`παν κι αλλοι!
-εγω τούς τα`μαθα!

5 λεπτα και 4 δευτ. θελει ενας αντρας για να ικανοποιησει μια γυναικα…τα 4 δευτ.τα εχω,τα 5 λεπτα και η γυναικα μού λειπουν

-δικαιωμα μου να γυρνω στι σπιτι τα χαραματα,δικια μου είναι η ζωη και μού ανηκει!
-ΤΙ ΕΙΠΕΣ;
-εβαλε ραμματα η θεια μου η Νικη

Η γειτονισσα μου είναι τοσο ασκημη που όταν δεν εχω ζαχαρη βαζω αλευρι στον καφε μου

Ειδα ονειρο ότι παντρευομαι…νταξ,τερμα κι ο υπνος,δεν ξανακοιμαμαι ποτέ…ένα πραγμα ειχα,παει κι αυτό…

-μού ειπε ότι η ζωη της είναι ένα μηδεν
-κι εσυ τι τής απαντησες;
-να περιμενει το δευτερο ημιχρονο μπας και ισοφαρισει

«ή θα φερεις νυφη ή θα τρως κάθε μερα κουνουπιδι»,μού ειπε η μανα μου…τελικα,είναι φοβερο φαγητο το κουνουπιδι,παιδες

 Οι σχεσεις ειναι δυο ειδη…ή χανεις το μυαλο σου….ή χανεις τον καιρο σου

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου