Τετάρτη 12 Ιουνίου 2013

αφορισμοι (κατηγορια φτερου)

το θεαμα ειχε ευτυχες τελος...ολοι χαρηκαν που τελειωσε

παλιοτερα ημουνα σχιζοφρενης...τωρα θεραπευτηκαμε

μερικοι ποτέ δεν παραδεχονται τα ελαττωματα τους...εγω,αν ειχα ,θα τα παραδεχομουνα

για να ζησω πουλαω επιπλα...το κακο ειναι οτι ειναι τα δικα μου

το επομενο σεμιναριο για τα ταξιδια μεσα στο χρονο θα γινει πριν απο δυο εβδομαδες

ημουνα ανεπιθυμητο παιδι .....για παιχνιδια στη μπανιερα μού ειχαν δωσει μια τοστιερα και ενα ραδιοφωνο

εδωσα ορκο πενίας...αν θελετε να μού τη σπασετε,στειλτε μου λεφτα

στη Σεληνη ανοιξε εστιατοριο...καλο φαι αλλά απο ατμοσφαιρα μηδεν

εγραψα ενα πολυ ασυνηθιστο θεατρικο εργο...στα πρωτα 15 λεπτα δεν συμβαινει απολυτως τιποτα...ειναι ειδικα γραμενο για οσους ερχονται στο θεατρο καθυστερημενοι...

το σεξ ειναι σαν το μπριτζ...αν δεν εχεις καλο παρτεναιρ,τοτε καλυτερα να εχεις καλο «χερι» (Woody Allen)

καθε καθωσπρεπει βρυκολακας διδασκει στο παιδι του οτι δεν κανει να τρεχει κρατωντας ενα ξυλινο παλουκι

ενα «βρωμικο»βιβλιο σπανια πιανει σκονη

αυτο που μάς ξυπναει πιο γρηγορα κι απ`τον καφε ειναι ο χυμενος καφες

ειμαι τοσο ατυχος που αν επεφτα μεσα σε ενα βαρελι γεματο βυζια,θα εβγαινα βυζαινοντας το δαχτυλο μου

τί τής εκανες της γατας; φαινεται μισοπεθαμενη
(η γυναικα του Σραιντιγκερ)

ο Μερφυ δεν κοιμαται ποτέ,αλλά αυτος δεν ειναι λογος να τον τσιγκλάμε


και μερικοι ορισμοι

σαρδελα: ψαρακι χωρις κεφαλι που ζει μεσα στο λαδι

εγκεφαλος:τα γεννητικα οργανα του σεξομανιακου

σκατά:η ελπιδα του δυσκοιλιου


% ^)


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου