Σάββατο 15 Ιουνίου 2013

αυτη κι αυτος


-Θέλω να χωρίσουμε.
 
-Γιατί γ@μώ το κερατο μου?
 
-Βλέπω ξέρεις ήδη το λόγο..


- Τι κανεις εκει βρε, αφηνεις μουσι;
- Εε ναι, αφου ομορφαινει...
- Πας καλα, κοπελα μου;


- Αγάπη μου, είμαι χοντρή!
- Μη λες βλακείες.
 Πάρε δυο καρέκλες κι έλα να κάτσεις δίπλα μου!


-Πού ήσουν; Μού έλειψες
-Αυτό ήθελα
 
-Το βράδυ τί θα κάνει
s; 
-Θα σού λείψω κι άλλο


Το παν είναι να πεισουμε τις γυναικες ότι τα βυζια μεγαλωνουν αμα τα βλεπει ο ηλιος


Ο ντετεκτιβ λεει ότι θελει 1500 ευρω για 3 μερες παρακολουθηση…τι λες,ρε!...καλυτερα να με απαταει


Μερικες μην βγαινετε ετσι απεριποιητες….βαλτε ένα ρουζ,μια σκια,ένα κραγιον,μια μασκα,μια σακούλα


η γυναικα που λεει την ηλικια της  ειτε ειναι τοσο νεα ωστε δεν εχει να χασει τιποτα,  ειτε τοσο γρια ωστε δεν εχει να κερδισει τιποτα

- Υπάρχει μεγάλη περίπτωση να με γουστάρεις και να μην το ξέρεις. Το έχω ξαναπάθει.


- Την είδα στον ύπνο μου. Εκείνη έκανε ότι δεν με είδε.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου