Τρίτη 11 Ιουνίου 2013

οι φιλοι μας, τα ζωα

ουπς

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

οι ανθρωποι ειναι τα μονα οντα που επιτρεπουν στα παιδια τους να
ξαναγυρισουν σπιτι


παραξενευομαστε που τα σκυλια πινουν απο τη λεκανη του καμπινε....αλλά,ας το δουμε κι απο τη σκοπια τους: εμεις γιατί κατουραμε μεσα στο ποτηρι τους;


σώσε ενα δεντρο - φαε εναν καστορα


ο σκυλος κοιταει τον ανθρωπο και σκεφτεται
- ο ηρωας μου,ο φιλος μου ,ο κολλητος μου
η γατα κοιταει τον ανθρωπο και σκεφτεται
-το ανοιχτηρι της κονσερβας μου


οι γατες δεν είναι καθαρες…….τις  περιβαλλει μια μεμβρανη από γατοσάλια


"Πιάνει μια μύγα κουβέντα με έναν σκύλο.
- Τί ράτσα είσαι εσύ;
- Λυκόσκυλο.
- Τί είναι αυτό;
- Η μάνα μου ήταν λύκαινα και ο πατέρας μου σκύλος. Εσύ τί ράτσα είσαι;
- Αλογόμυγα.
- Ρε, κόψε τις μαλακίες!"
(και ουδεν σχολιο για το «τσοπανοσκυλο»)


Παει ενα αλογο σε ενα φουρνο και ρωταει
-εχετε τυροπιτα;
ο φουρναρης τον κοιταει παραξενα και λεει
 
-καλα, το αλογο μιλαει;
-εχεις καποιο προβλημα;λεει το αλογο
-οχι ,λεει ο φουρναρης,τού δινει την τυροπιτα και φευγει.Μετα απο λιγο ξαναγυρναει το αλογο και τού κανει
-να σου πω, ρε φιλε, μηπως εχεις και καμια σακουλα γιατι ειμαι με το μηχανακι;


Έλεγα να πάρω σκύλο στο σπίτι ,αλλά τι φταίει το δόλιο να κρυώνει; Θα πάρω πιγκουίνο.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου