Τρίτη 4 Ιουνίου 2013

γιατρε μου,


-γιατρε μου,δεν ειμαι καθολου καλα!
-πρεπει να εισαι πολυ ασκημα,επειδη εγω δεν ειμαι γιατρος.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

-Γιατρέ μου θα χρειαστεί ακρωτηριασμό;
-Έτσι το κόβω...

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

-Είστε γυναικολόγος;
-
 Όχι, αλλά μια ματιά μπορώ να τη ρίξω....


~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

ψυχιατρος προς νοσοκομα

-να λες «ειμαστε πολυ απασχολημενοι».....μην λες «καταντησαμε τρελοκομειο»

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~


Ατάκες κατά τη συζήτηση ιατρού-ασθενούς:

 Γιατρέ, έχω πευκίτιδα. Με πειράζουν τα πεύκα. (επιπεφυκίτιδα)

 Γιατρέ, έχω κάνει απόψυξη μήτρας. (απόξεση)

 Γιατρέ, έχω Θοδωρή. (θυρεοειδή)

Γιατρός προς τον άνδρα: Τα χάπια για την πίεση θα τα παίρνετε 2 φορές την
 ημέρα.
....2 ημέρες μετά, η σύζυγος του ασθενούς νοσηλεύεται για υπόταση
 Αυτος: -Αφού,γιατρέ,μάς είπες να τα παίρνουΜΕ 2 φορές την ημέρα.

 Γιατρέ, έχω σκλήρυνση casablancas (σκλήρυνση κατά πλάκας)


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου