Σάββατο 29 Ιουνίου 2013

απο αναμεταδοση


 Μού στέλνει ο άλλος μήνυμα.
"
Τη κανις; πώτε θα τα πούμαι;"
-
Όταν τελειώσεις τη Α’ δημοτικού ,τού είπα και παρεξηγήθηκε


-φιλε, θέλω να σού εκμυστηρευτώ κάτι…
- Τι;
- Είμαι άθεος. Και gay…
- Ρε π**στη μου, δεv έχεις το Θεό σου!!!


-πώς λεγεται ο Κορεατης υπερβαρος;;
-
 Ξυ-γκι


Δεν είχα internet για 3-4 μέρες και είπα να κάτσω λίγο με την οικογένεια μου.Εντάξει, καλά άτομα μου φάνηκαν….


-Γιέ μου, πού πας;;
-Μάνα, θα πάω να σφαξω ένα δράκο.
-Ζακέτα να πάρεις!
-Αμάν,ρε μανα! Αμάν!
                Αη Γιώργης 282 μ.Χ


έκανα κόλλα-πέντε μ`ένα κουνούπι και τώρα κάθεται απέναντι στον τοίχο και δεν με παίζει


Ανοίγει ο Chuck Norris το ψυγείο του και βλέπει ένα ζελέ να τρέμει.
-Μη φοβάσαι, μια μπίρα θα πάρω.


Ήθελα να ξέρα ποιος μαλακας βάζει βιταμίνες στο σπανάκι στο καρότο και στις φακές και δεν βάζει στα παγωτά τα σουβλάκια και τις μπύρες.....


Είμαστε και εμείς που τα έχουμε όλα...ομορφιά, ευτυχία, εξυπνάδα, γκόμενους...παραισθήσεις..!!


Aύριο θα πάω για τρέξιμο να κάψω αυτά που έφαγα, οπότε καλού- κακού θα πάρω και το διαβατήριο μαζί.

   %^)


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου