Δευτέρα 10 Ιουνίου 2013

χριστιανικα

ìéëÜìå ðïëý ãéá ôïí Èåü êáé ëßãï ìå ôïí Èåü.




αν ο Χριστός είχε πεθάνει στην ηλεκτρική καρέκλα,όλοι οι χριστιανοί θα κρεμούσαν στο λαιμό τους μια καρεκλίτσα

ç ìïíáäéêç ìïíÞ ìç åìðëáêåéóá óå åêêëçóéáóôéêá óêáíäáëá åéíáé ç "ìïíÞ....... ôáñéöá"!!!! (ôæéìçò Ðáíïõóçò)


Και αυτή η εκκλησία ρε φίλε, πόσο μπροστά? iΓιάννης, iΓιώργης, iΔημήτρης... αιώνες πριν το iPhone!!.!!

-πιετε εξ αυτου παντες,τουτο εστι το αιμα μου!
-φαγετε εξ αυτου παντες,τουτο εστι το σωμα μου!
-κατω τα χερια! Αυτος είναι ο κωλος μου!
(Ιησους Χριστος)


Ήταν ο Χριστός πάνω στο σταυρό και τον έπιασε πείνα:
-
Μάνα, φτιάξε κάτι να φάω...
-
Τι θες, κανά φρούτο;
-
 Όχι ρε μάνα φαί, κάτι να με πιάσει, τόσες ώρες εδώ απάνω...
- Θες κανά κρεατικό;
 Εγώ θα φάω...
-
 Όχι, άλλο...
- Θες κανά θαλασσινό;
-
 Όχι άλλο, κανά σούσι παίζει;
- Εγώ λέω για κρεατικό ή θαλασσινό,ή καμιά γαρίδα
- Ου γαρίδες ή ό,τι πεις, σούσι!


(ενα παναρχαιο ,αλλά τ`αξιζει)
Ένας παπάς και ένας κυνηγός πάνε για κυνήγι.
Αστοχεί ο κυνηγός και φωνάζει:
- Γαμώ το σημάδι μου!
- Μην βρίζεις, τού λέει ο παπάς, γιατί ο Θεός θα σε ακούσει και θα σε τιμωρήσει.
Ξαναστοχεί ο κυνηγός, ξαναβρίζει, τού ξαναλέει ο παπάς να μην βρίζει.
Στην τρίτη άστοχη προσπάθεια ξαναβρίζει ο κυνηγός:
- Γαμώ το σημάδι μου!
- Εγώ σε προειδοποίησα, λέει ο παπάς. Τώρα θα έρθει η τιμωρία σου από ψηλά.
Κι αμέσως πέφτει ένας κεραυνός και χτυπάει τον παπά.
Και τότε ακούγεται μία φωνή από ψηλά:
- ΓΑΜΩ ΤΟ ΣΗΜΑΔΙ ΜΟΥ!


Tα Χριστούγεννα πού θα πέσει το φλουρί...το Πάσχα ποιο αυγό δεν θα σπάσει...των Φώτων ποιος θα πιάσει τον Σταυρο...αυτό δεν είναι θρησκεία,το "πάμε στοίχημα είναι" !


Μια από τις πιο όμορφες στιγμές του Πάσχα είναι η φράση μετά το πρώτο τσούγκρισμα του αυγού " τώρα γύρνα κώλο"


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου