Δευτέρα 29 Απριλίου 2013

απο αναμεταδοση



-Θες καφέ;
-Όχι.
-Μπλέ;

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

ΚΡΙΣΗ

Έλεγα να πάρω σκύλο στο σπίτι αλλά τι φταίει το δόλιο να κρυώνει; Θα πάρω πιγκουίνο.

Φτώχεια καταραμένη, οι παντρεμένες αναγκάζονται να κάνουν σεξ με τους άντρες τους γιατί δεν τις φτάνουν τα λεφτά τους ούτε για μπαταρίες!

-Πόσο καιρό δουλεύετε σ'αυτή την εταιρεία;
-Απ'τη μέρα που απείλησαν να μ' απολύσουν..

Έχω μια περίεργη αισιοδοξία σήμερα.
Θα δω ειδήσεις να μο
ύ περάσει…

Σκέφτομαι πόσο σοβαρά προβλήματα έχω..
Μετά βλέπω ότι αυτός στο master chef δεν πέτυχε τη σωστή οξύτητα στη σαλτσα..
Ηρεμώ...

Πήγα τις προάλλες με το αυτοκίνητο στο βενζινάδικο και ζήτησα 10 ευρώ βενζίνη.
Με κοιτάει τότε περιέργα ο βενζινάς και με ρωτάει: "Είναι μεγάλος ο λεκές";

Ευτυχώς τελικά μόνο 18 ευρώ κοινόχρηστα είχα...
Χαλάλι η πνευμονία.

Ξέρετε τι μού έχει λείψει περισσότερο?
Οι τσακωμοί που κάναμε στις ταβέρνες για το ποιός θα πληρώσει …
«Οχι εγώ, όχι εγώ…» και πετάγαμε τα λεφτά….

~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Με κοιτάζει, την κοιτάζω.
Μου χαμογελάει, της χαμογελάω.
Με ξανακοιτάζει, την ξανακοιτάζω.
Ε
, ΠΕΡΝΑ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ, ΕΓΩ ΕΧΩ ΤΟ ΣΤΟΠ!


Αυτό που τα κουτιά της πίτσας είναι τετράγωνα, οι πίτσες στρογγυλές και τις κόβουμε σε τρίγωνα κομμάτια είναι πολύ ύποπτο.!!!


Οι γείτονες έκαναν σεξ όλο το βράδυ. Δεν άντεξα. Ανέβηκα, το
ύς χτύπησα την πόρτα και τούς είπα: Τί θα γίνει ρε μα@άκες; Το έχετε παραγα@ήσει !


Μάδησα τη Μαργαρίτα να δω αν μ' αγαπάει. Τρεις ώρες μο
ύ πήρε. Πολύ μαλλί αυτή η κοπέλα!


Κι οπως οδηγουσα... πετάγεται ξαφνικά μπροστά μου ένας μ@λακας... κάνω το τιμονι δεξια, το κανω αριστερα...τιποτα, δεν μπορεσα να τον πετυχω...!!!


Βρέχει... Κάθομαι και κοιτάζω από το παράθυρο τα σχέδια που κάνουν οι αστραπές στον συννεφιασμένο ουρανό. Καπνίζω το τελευταίο μου τσιγάρο. Συνειδητοποιώ πόσο πολύ μού λείπεις!!Αν ήσουνα τώρα εδώ, θα σε έστελνα για τσιγάρα!!


-Γεια
, είμαι η καινούρια γειτόνισα!
-Απο πάνω ή απο κάτω;
-Μμμ..κατευθείαν στο ψητό βλέπω...


Παλιά, πήγαινες στο σούπερ-μάρκετ με 100 δραχμές και έφευγες με 7 σοκολάτες και 2 σακουλάκια δρακουλίνια. Τώρα παντού έχει κάμερες.


Σταματάς με το αυτοκίνητο και ρωτάς έναν περαστικό
-Γεια σας...για φιρί φιρί καλά πάω;


Σε ειδα μές το facebook και μού `τρεχαν τα σαλια....
Με photoshop τα εκρυψες τα μαυρα σου τα χαλια.


Κόβω το κάπνισμα και στον ύπνο μου βλέπω συνέχεια ότι καπνίζω.Ο πεινασμένος Καρέλια ονειρεύεται.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου