Κυριακή 14 Απριλίου 2013

γιατρε μου,



Παει ενας Κυκλωπας στον οφθαλμΟατρο…......

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

ερευνητικη ομαδα γιατρων ανακαλυψε μια νεα αρρωστια που δεν εχει καθολου συμπτωματα...ειναι αδυνατον να ανιχνευθει και δεν υπαρχει
θεραπεια...ευτυχως,ακομα δεν εχει παρουσιαστει ουτε ενα κρουσμα

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

-γιατρε μου,ηρθα να μού εξετασεις τ`αρχιδια,γιατι με πονανε
Ο γιατρος τού τα πιανει κλπ κλπ….και στο τελος τού λεει
-δεν βρισκω τιποτα αφυσικο
-ουτε εγω!
-τοτε,γιατι ηρθες;
-ημουνα μονος στο σπιτι και ειπα ,και δεν παμε στον μαλακα τον γιατρο να μού κανει ένα μασαζακι στ`αρχιδια;

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Σε φορειο,ο ασθενης χλωμος και κλαιγοντας
-σάς παρακαλω,πηγαιντε με στις Πρωτες Βοηθειες!
Κι αυτοι
-σού ειπαμε»όχι»..…ο γιατρος ειπε «νεκροτομειο»…..δεν το συζηταμε

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

-γιατρε,μού ξεκολλησε ο π**τσος
-κοιτα,ειμαι πολυ απασχολημενος,μη μού τρως την ωρα
-γιατρε,σού λεω μού ξεκολλησε,πραγματικα...να, εδω τον εχω
και ψαχνει στην τσεπη του παλτου,βγαζει ενα κοντοχοντρο καφε πραμα και το ακουμπαει στο τραπεζι
-κυριε μου,αυτο ειναι πούρο!
-Χριστε μου,τον καπνισα!

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

ο ασθενης,μετα απο μια πολυπλοκη εγχειρηση,παραπονιεται  για ενα καρουμπαλο που εβγαλε στο κεφαλι και για φοβερο πονοκεφαλο.Επειδη ομως η εγχειρηση ηταν στα εντερα,τα συμπτωματα δεν κολλανε με τιποτα.Με τα πολλα η νοσοκομα,υποθετοντας οτι ο τυπος πασχει απο μετεγχειρητικο σοκ, ρωταει τον γιατρο.Κι ο γιατρος
-μην ανησυχεις.Πραγματι εχει καρουμπαλο στο κεφαλι.Στη μεση της εγχειρησης μάς τελειωσε το αναισθητικο.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

παει ενας τυπος για τσεκαπ
ο γιατρος -ποσο ζυγιζεις;
ο τυπος -εξηνταοχτω κιλα
τον βαζει στη ζυγαρια και βγαινουν 85
-τί υψος εχεις;
-ενα και ογδοντα
τον μετραει και βγαινει ενα και εβδομηντα
μετα,τού παιρνει την πιεση και την βρισκει πολυ ανεβασμενη
κι ο τυπος εξηγει
-φυσικα και μού ανεβηκε...οταν ηρθα ημουνα ψηλος και νευρωδης...τωρα ειμαι κοντός και χοντρος!

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Ενας γέρος στο γιατρο
-γιατρε μου,μετα από το σεξ ακουω στο αυτι μου ένα σφυριγμα
-τι περιμενες στην ηλικια σου,χειροκροτημα;


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου