Τετάρτη 10 Απριλίου 2013

αυτη κι αυτος



ο ΣΥΖΥΓΟΣ
- υποτιθεται οτι πρεπει να με αγαπας οτι και να συμβει!
η ΣΥΖΥΓΟΣ
-μαλλον με μπερδευεις με τον Χριστό

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

ΑΥΤΗ,βλεπει ενα πολυ ωραιο βραχιολι σε μια βιτρινα
κοσμηματοπωλειου...μπαινει και ρωταει
-αν σάς δωσω μια μικρη προκαταβολη,δεχεστε να μού το κρατησετε μεχρι ο αντρας μου να κανει κατι ασυγχωρητο;

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

ΑΥΤΟΣ υποπτευεται οτι ΑΥΤΗ τον απαταει...ρωταει λοιπον με τακτ
-αγαπη μου,μού φαινεται οτι παιζω δευτερο βιολι
και ΑΥΤΗ
-με φλαουτο σαν το δικο σου,παλι καλα να λες που σε κρατανε στην ορχηστρα

~~~~~~~~~~~~~~~~~~

οι διακοπες μας φετος ηταν τελειες...ολο το οδηγημα το εκανε η γυναικα μου...εγω,το μονο που εκανα,ηταν να κραταω το τιμονι και να αλλαζω ταχυτητες

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

μια γυναικα ειναι απολυτα ικανοποιημενη αν φαινεται δεκα χρονια πιο μικρη απο την κορη της   (Oscar Wilde)

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

-δικα σου ειναι αυτα τα ματια; τα βρηκα μεσα στο ντεκωλτε μου...

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

ενας τυπος κερδισε αγωγη πολλων εκατομμυριων ευρω για αποτυχημενη εγχειριση στο πεος που απο λαθος τού προσδωσε συνεχη στυση επι δεκαπεντε μερες...μαθαινοντας την αποφαση του δικαστηριου,δηλωσε: -αυτη ειναι η 16η πιο ευτυχισμενη μερα της ζωης μου

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
μια φορα κι εναν καιρο ΑΥΤΟΣ ρωτησε ΑΥΤΗΝ
-θελεις να με παντρευτεις;
κι ΑΥΤΗ απαντησε
-Οχι
...και ζησαμε εμεις καλα κι ΑΥΤΟΣ καλυτερα....

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

ΑΥΤΗ -ο πρωην συζυγος μου θελει να με ξαναπαντρευτει!
Η ΑΛΛΗ - μού φαινεται κολακευτικο!
ΑΥΤΗ -δεν νομιζω...ειμαι σιγουρη οτι εχει στο ματι τα λεφτα για τα οποια τον παντρευτηκα

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

τα καλα νεα ειναι οτι ο Θεος με προικισε με μεγαλα βυζιά...
τα κακα νεα ειναι οτι δημιουργησε τη βαρυτητα

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

ΑΥΤΗ -δεν φαινομαι πενηντα,φαινομαι; οχι,πεσμου την αληθεια,φαινομαι;
ΑΥΤΟΣ - οχι,αγαπη μου,δεν φαινεσαι...οχι,πιά


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου