Πέμπτη 11 Απριλίου 2013

Πιτσιρικιστάν


σε σκληρο δημοτικο σχολειο,στο διαλειμμα,οι δασκαλοι κουβεντιαζουν.......το θεμα: μετενσαρκωση
λεει ενας
-αν ειναι να μετενσαρκωθω,ξερω καλα σε τί θα ηθελα
-σε τί,σε τί;;;
-σε παιδικη αρρώστια

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

τσάκωσα τον μικρό να τρώει απ το βάζο με το γλυκό με το κουτάλι της κουζίνας
-μη σε ξαναπιάσω,φουκαρά μου......τον μάλωσα
κι αυτός συνεργάσιμος αλλά με αμφιβολίες
-θα προσπαθήσω,όμως,μερικές φορές έρχεσαι πολύ αθόρυβα

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

στο Πολυκαταστημα...ενας μικρος Μπομπος τρεχει πανω κατω στους διαδρομους φωναζοντας
-Μαρια! Μαρια!
οταν βρισκει,επιτελους την μαμα του,που την ειχε χασει,αυτη τού ριχνει μια γερη κατσαδα
-να μη με λες Μαρια...ειμαι η μαμα σου!
-το ξερω,λεει ο Μπομπος,αλλά το μαγαζι ειναι γεματο μαμαδες

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

ΑΥΤΗ:- οταν ημουνα μικρη, θεωρουσα την 45αρα γειτονισσα μου γιαγια....τωρα που ειμαι 45αρα,καταλαβαινω πόσο εξω πεφτουν στην κριση τους τα παιδια...τα καθίκια!

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

-δεν ωφελει σε τιποτα,κυριε...ειπε ο απελπισμενος μαθητης στον φιλολογο του.Οσο και να προσπαθω,ο,τι λετε εσεις ,μού μπαινει απο τα δυο αυτια και βγαινει απο το αλλο.
-σού μπαινει απο τα δυο αυτια και βγαινει απο το αλλο; ρωτησε ο απορημενος φιλολογος.Μα,παιδι μου, μονο δυο αυτια εχεις !
-Κυριε,απ`οτι φαινεται και στα μαθηματικα ειμαι νουλα!

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

εχουμε ενα προβλημα με το σχολικο...καθε απογευμα μάς επιστρεφει τα παιδια

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

τα παιδιά δεν κοιμωνται...επαναφορτιζονται



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου