Τετάρτη 3 Απριλίου 2013

το επιουσιο ανεκδοτακι


ο,τι δεν θα`θελες να ακουσεις σε μαγαζι που κανουν τατουαζ:

-μού τελειωσε το κοκκινο,γι`αυτο εβαλα ροζ

-και γαμω το λοξυγγά μου!

-ουπς!

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

ο τυπος δινει μια διαλεξη,αλλά ξεχνιεται και ξεπερναει κατα πολυ τον ορισθεντα χρονο...καποια στιγμη επιτελους το αντιλαμβανεται και λεει
-λυπαμαι που μιλησα πολυ περισσοτερο απο οτι ειχαμε συμφωνησει...ειναι που ξεχασα το ρολοι μου στο σπιτι

και μια φωνη απο τη γαλαρια
-ασε τις δικαιολογιες...στον τοιχο πισω σου υπαρχει ημερολογιο

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

οι κουφοι,οταν κλανουν,ξερουν οτι κανουν θορυβο;

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

πηγα σε μια διαλεξη για την προωρη εκσπερματιση...εφυγα πριν τελειωσει...

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

η προωρη εκσπερματιση εχει και τα καλα της...τον περασμενο μηνα εκανα 10 ροζ τηλεφωνηματα και ο λογαριασμος μού ηρθε μονο 5 ευρω

~~~~~~~~~~~~~~~~~

στο κουρειο ο νεαρος κουρεας εχει κατακοψει τον πελατη στο ξυρισμα...και για
 να τον καλμαρει καπως, τού λεει
-
θελετε μηπως να σάς τυλιξω το κεφαλι με μια ζεστη πετσετα;
και ο πελατης
-οχι ευχαριστω...θα το παω σπιτι μονος μου,στη μασχαλη

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Ένας ελέφαντας και ένα ποντίκι περπατανε στο δάσος. Εκεί που περπατανε ξαφνικά πέφτει ο ελέφαντας σε έναν τεράστιο λάκο! Κάνει από εδώ να βγει, κάνει από εκεί, τίποτα. Οπότε πετάγεται το
ποντίκι και λέει:
- "Μην στεναχωριέσαι ,φίλε ελέφαντα ,εγώ θα σε σώσω!"
Τρέχει τρέχει το ποντίκι,φτάνει στο σπίτι του, ανοίγει το γκαράζ ,παιρνει
 την Πόρσε, τρέχει στον ελέφαντα, τού πετάει τον γάντζο, γκαζώνει
γκαζώνει ,τελικά τον βγάζει τον ελέφαντα!
- "Ευχαριστώ, φίλε μου ποντίκι ,με έσωσες", τού λέει ο ελέφαντας και φεύγουνε.

Μετά απο καιρό, πάλι το ίδιο σκηνικό ,περπατάει ο ελέφαντας και το
ποντίκι στο δάσος, και πώς γίνεται πάλι, βρίσκεται ένας λάκος και
πέφτει μέσα το ποντίκι.
- "Μην στενοχωριέσαι, φίλε μου ποντίκι", λέει ο ελέφαντας "εγώ θα σε σώσω!"
Πετάει ,που λέτε, μέσα στον λάκο ο ελέφαντας την προβοσκίδα του,
σκαρφαλώνει το ποντίκι και βγαίνει έξω.

Το ηθικό δίδαγμα της ιστορίας

... άμα την έχεις μεγάλη, δεν χρειάζεσαι Πόρσε!!!

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

- Πως λέγεται το σχολείο όπου εκπαιδεύονται οι ηδονοβλεψίες; 

- Πηρα-ματικό Σχολείο 

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

οι πετσετες αυτουνου του ξενοδοχειου ηταν τοσο παχειες ωστε εκλεισα την
 βαλιτσα μου με πολυ μεγαλη δυσκολια

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

τα δοντια μου ειναι ολα δικα μου...αν θελεις μπορω να σού δειξω την
αποδειξη πληρωμης


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου