Πέμπτη 25 Απριλίου 2013

παραδοξα


το διαβασα,αλλά δεν ξερω αν αληθευει: αν περνουσαν απο μπροστα σου ολοι οι Κινεζοι εφ`ενος ζυγου η ουρα δεν θα τελειωνε ποτέ,λογω των πολλων γεννησεων

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ 

στην προηγουμενη ζωη μου δεν πιστευα στην μετενσαρκωση...και φυσικα,δεν προκειται να αρχισω να πιστευω τωρα

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Μετά από 20 χρόνια γάμου, το ζευγάρι πάει κρουαζιέρα. Μια νύχτα με πανσέληνο βρίσκονται στο κατάστρωμα και με πολύ ρομαντική διάθεση λέει η γυναίκα:
- Αγάπη μου, αν έπεφτα στη θάλασσα, θα έπεφτες να με σώσεις;
- Αν σού πω "ναι", θα πέσεις;

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

οι κρατουμενοι κατεβηκαν σε απεργια πεινας γιατί το συσσιτιο στις φυλακες ειναι χαλια...και,με δευτερο παραπονο οτι ποτέ δεν τούς δινουν δευτερη μεριδα

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Γραφτηκα σε ένα γυμναστηριο και μού συστησαν να παω με χαλαρα ρουχα….ρε φιλε,αν ειχα χαλαρα ρουχα,θα γραφόμουνα;;;;

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

-βαλε μου μισο κιλο φετα
- ειναι 650 να το αφησω
  -ας το και βαλε μου μισο κιλο φετα

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

η μανα μου παντα μού το`λεγε
-δεν προκειται να προκοψεις γιατί συνεχως αναβαλλεις
κι εγω τής απαντουσα
-περιμενε και θα δεις

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

αγορασα  νερο σε σκονη,αλλά δεν ξερω με τί να το αραιωσω

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

το εργο ηταν τοσο κακο που ακομα κι οι ηθοποιοι εφευγαν πριν απ`το τελος

το «θελω» δημιουργει παραδοξα (
Albert Camus)


σηκωνομαι παντα στις 6 το πρωι,ασχετα με το τί ωρα ειναι.

Ειναι σπανιοι οι ανθρωποι που θελουν να ακουσουν αυτο που δεν θελουν να ακουσουν...

Ποτέ μην κρινεις ενα εξωφυλλο απο το βιβλιο

Δηλαδη τί πα`να πει «πειθ-αναγκαζω»;;;; ( βιά-λογος; ;;;)


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου