Παρασκευή 16 Σεπτεμβρίου 2016

το επιουσιο ανεκδοτακι





Τον αλλον τον λενε Πανο…του λεω,κοιτα ρε Πανο,και κοιταει τον ουρανο….αντε να συνεννοηθεις μετα!

Καθομασταν στην καφετερια και πεταει ενας «κατά το δοκουν»…μαζευτηκαμε ολοι γυρω του,εδω ειμαστε ,λεμε,κατι ξερει αυτος

-μανα,τι μαγειρεψες σημερα;
-φασολια
-Plan B δεν εχεις;

-πρωτη φορά μού ετυχε να δω πινακιδα και να χεστω απανω μου!
-ελα ρε…τι εγραφε;
-το WC   δεν λειτουργει

-με ειπε τεμπελη,ρε φιλε
-κι εσυ τι εκανες;
-παρα λιγο να τής απαντησω

Χαζομαρες εχει η τηλεοραση….παω να χαζεψω στο ψυγειο

-γεια σας,από Εθνικη Τραπεζα  παιρνω
-Στ`@ρχιδια μου
-πώς μιλατε ετσι κυριε,ουτε που με ξερετε!
-πώς σε λενε;
-Κωστα
-στ`@ρχιδια μου Κωστα

Κατεβασα ένα προγραμμα στο PC για γυμναστικη
1η μερα  10 καμψεις…….2η μερα   15 καμψεις
3η μερα  20 καμψεις….4η μερα   απεγκατασταση

Ηταν δυο προβατα….το φτωχο κανει «μπεεεε»…το πλουσιο κανει «μπεεεμβε»

-συγνωμη ,κυρια μου,μπορειτε να πειτε στον γιο σας να παψει να με μιμειται;
-Νικο χρυσο μου,μην κανεις σαν βλαμμενο,ενοχλειται ο κυριος



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου