Τρίτη 27 Σεπτεμβρίου 2016

το επιουσιο ανεκδοτακι



Δεν καθεται ποτέ καμμια διπλα μου στο Μετρό…ισως φταιει το ότι μενω Θεσσαλονικη


Ειμαι τοσο γκαντεμης που με ειδε μαυρη γατα και την πατησε αυτοκινητο


ακουσε η ανηψουλα μου ότι θα μαγειρεψω παπουτσακια την Παρασκευη και δεν μπορουμε να βρουμε πού εχει κρυψει τα παπουτσια της τρεις  μερες τωρα


Το καλο με την Ελλαδα είναι ότι μικροδειχνει…μπορει να είναι 2016,αλλά αυτή φαινεται για 1821


Ειπα να γραφτω στο κολυμβητηριο από το φθινοπωρο,αλλά μετα εμαθα ότι δεν υπαρχουν ξαπλωστρες και δεν σερβιρουν και καφε και κατι τετοια κουλα


Δεν εχω να αποχαιρετισω κανενα καλοκαιρι ….στην τελικη,ας μην εφευγε


Πας Ελαφονησι – δεν εχεις ελαφια
Πας Κουφονησι – ολοι ακουνε
Ψεματα παντου!


Να παει ο Παππάς στη γιαγια μου να ξαναρυθμισει τα καναλια στην τηλεοραση….εγω αρνουμαι


«Εχεις αναγεννησιακη ομορφια» μού ειπε η άλλη και νομιζω δεν με εχουν ξαναπει χοντρη τοσο ευγενικα


Θα γραψω την κορη μου στα αγγλικα….my daughter


Οι 29 κατασκευαστες πλυντηριων βγηκαν στην συνταξη…δεν συνιστουν τιποτα πια…καντε ο,τι καταλαβαινετε


-μιλα γρηγορα,ειμαι στο φαναρι
-στο αυτοκινητο;
-όχι,στο Πατριαρχειο

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου