Τρίτη 27 Σεπτεμβρίου 2016

αυτη κι αυτος



-εχω παχυνει;  πες μου την αληθεια
-όχι μωρο μου,χαζομαρες…απλως, η ζυγαρια του φαρμακειου ηταν πολυκαιρισμενη κι εσπασε


Πειτε μου ότι τα στενα τζην θα είναι στη μοδα φετος…γιατι αυτό που φοραω δεν βγαινει


-παω να βαλω ένα πλυντηριο και ερχομαι
-ο,τι και να βαλεις μωρο μου κουκλα εισαι!


-γιατι χωρισατε;
-πηγε στην αγορα και δεν βρηκε κανενα ρουχο που να τής αρεσει
-ε και;
-μην προσπαθεις να με δικαιολογησεις,φιλε,εγω εφταιγα

 
-μωρο μου,πόσο με θελεις από 1 μεχρι 10;
-από 1 μεχρι 10 σε θελω πολύ,αλλά από 11 μεχρι 25 θα παω Πηλιο


-τί θα εκανες χωρις εμενα,μού λες;
-φυγε εσυ και βλεπουμε


Ρωτησαμε 100 παντρεμενους αντρες…και μάς απαντησαν οι γυναικες τους


-ποιος σε πειραξε,μωρο μου;
-αυτος εκει ο φουσκωτος
-να παω να με δειρει;

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου