Σάββατο 24 Σεπτεμβρίου 2016

αυτη κι αυτος




-μωρακι μου,πόσα κιλα εισαι;
-η ερωτηση σου είναι παρανομη,επονειδιστη και απεχθης

Εβρεξε…και ,ξαφνικα,γεμισε η πολη γυναικες χωρις φρυδια

-μωρο μου,σε πειραζει την Παρασκευη να βγω με την Σουλα για έναν καφε;
-την πρωην σου;
-ναι
-όχι φυσικα,μεχρι την Παρασκευη ποιος ζει ποιος πεθαινεις

-πες μου κατι να νοιωσω γυναικα
-εχεις κυτταριτιδα

Δεν ξερω τι λετε εσες, αλλά το μεγεθος παιζει πολύ μεγαλο ρολο στο κρεβατι…οσο μεγαλυτερο το κρεβατι,τοσο περισσοτερο χωρο εχεις για να απλωθεις

Μιση ωρα μιλαει η άλλη με την φιλη της στο τηλεφωνο και τής λεει: »αγαπουλα μου»,»μικρουλα μου»,»κουκλιτσα μου».... και την εχει αποθηκευμενη «Καιτη η χοντρη»

-πού εισαι;
-στη δουλειά
-ελα αμεσως σπιτι,τα εχω πεταξει όλα και σε περιμενω
-αχ,θες κατι απ`εξω,μωρο μου;
-ναι,φορτηγο να στα μαζεψει

-χωρισαμε λογω αποστασης
-δηλαδη;
-ηταν συνεχεια διπλα μου

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου