Κυριακή 25 Σεπτεμβρίου 2016

το επιουσιο ανεκδοτακι



-να,εδώ θα γινει η γεφυρα και εδώ σκεφτηκα να βαλουμε και διοδια να βγαλεις κανα φραγκο για να με πληρωσεις
-ειστε σιγουρα οδοντιατρος;


Εχω τοσο πλακα που,να φανταστειτε,ουτε ο οδοντιατρος μου δεν ηθελε να μ`αφησει να φυγω


Όταν με παιρνουν με αποκρυψη στο κινητο λεω:-Γραφειο Κηδειων η Τελευταια Φροντιδα,καλησπερα σας…

Κατεβασα μια εφαρμογη γυμναστικης για το κινητο …και με το που εβαλα το υψος και το βαρος μου εκανε απεγκατασταση μονη της

Με πλησιαζει ενας νεαρος και μού λεει:
-θελω 50 λεπτα να φαω μια τυροπιτα
-τοσο πολύ; τού απανταω…εγω την τρωω σε 3 λεπτα

Εριξα πανω μου τον καφε και αρχισα τα μονοσυλλαβα …Α ΝΑ ΣΟΥ ΓΑ…

Ο άλλος περιμενει να τον χαιρετισω ,ενω στο Δημοτικο μού `χε ριξει κατω την τυροπιτα…δεν παει καλα ο κοσμος ρεεεε…

Μ`εβαλε η μανα μου να καθαρισω κρεμμυδια και βρηκα ευκαιρια να κλαψω για κατι δικα μου

Ειχα ξαπλωσει,φταρνιστηκα και εκανα κατά λαθος έναν κοιλιακο…τι πρωτοβουλιες είναι αυτες,ρε κορμι; Να με πεθανεις θες;

Μού κλεψαν το πορτοφολι …ρεζιλι εγινα…ουτε 1 ευρω δεν ειχα μεσα

-κλεισατε πουθενα για διακοπες;
-κλεισαμε τα πατζουρια για να νομιζουν ότι πηγαμε

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου