Κυριακή 22 Ιουνίου 2014

αθυροστομομαντιναδες

Ξεκωλο ησουν μια ζωη και ξεκωλο θα μεινεις,
εκτος αν αναβαθμιστεις κ
αι πουτανακι γινεις

Γυρισματα 'χει η ζωη και παιρνω ο,τι αξιζω
κι εσυ παιρνεις τ'αρχιδια μου
, τυχαιο; δεν νομιζω!

Πες του του π...στη π' αγαπάς ,του πούστη του τρι...στη,
πως θα του κάμω μια δουλειά που δεν εξανακούστη

δύο κεφάλια στη ζωή μας κάνουν ανω κάτω
το ένα είναι στούς ώμους μας και τ'αλλο απο κάτω

Σάν αντικρίζω θηλυκό, το μάτι μου γουρλώνει
και ανασαλεύει το πουλί πού'χω στο παντελόνι

Η μάνα σου μού μηνυσε να μην ξαναπεράσω,
μα εγώ ,αν τύχει και την δω, στο λέω θα την κλασω

Kαλογεράκι θα γενώ πάνω στον Αη Αντώνη,
μα δεν μ' αφήνει ο διάολος που 'χω στο παντελόνι

Πάντα όντε σε σκέφτομαι με πιανει η κεφαλη μου,
μα οχι τουτη που θωρεις... η αλλη στο βρακι μου

Καποτε ησουν ομορφος και κολλησα μαζι σου,
μα τωρα σε ξεπερασα και αντε και γαμησου

Εγω θα παρω Κρητικια να 'χει βυζια μεγαλα,
οταν τελειωνει η ρακη να 'χω να πινω γαλα


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου