Δευτέρα 23 Ιουνίου 2014

μαντιναδες 2

Ασπρο κερι τσ'αναστασης κρατουσα αναμμενο
και ηρθε και μο
ύ το 'σβησε ενα μαλακισμενο

Οποιος το λόγο δεν κρατεί στα χείλη του σφιγμένο,
ακόμη και οι φίλοι του τον έχουνε χεσμένο

Δεν φταιμε εμεις η χωριανοι για ολα φταιει η φυση,
εμεις κουκια εσπερναμε και εβγαινε χασισι

Με ένα ψηφοδέλτιο τον κώλο θα σφουγγίσω
και όταν θα γίνουν εκλογές μ'αυτό θα τους φηφίσω

Ελληνας που δεν έκανε στο βίο του κομπίνα
για ενα να'ναι σίγουρος, θα πάει απο την πείνα

Αμέσως τής συγχώρεσα το κέρατο για πλάκα,
εγω με λέω λαρτζ ψυχή
, κι οι φίλοι μου μαλάκα

Δεν το `δα με τα ματια μου, το 'κουσα απο φιλο,
πως επαιξες της περδικας και σκοτωσες το σκυλο

Ηντα δηλώνεις κοπελιά στο Ε9;
κι αν έχεις σπίτια και λεφτά να κάνουμε παρέα!

Γιάντα παππούς εγίνηκα, πράμα δεν το φοβούμαι,
τρέμω σαν το κατέχω πως με μια γιαγιά κοιμούμαι

Οταν ποθάνω βάλτε μου στο μνήμα μια οθόνη,
να βλέπω τη γυναίκα μου που θα με κερατώνει


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου