Δευτέρα 23 Ιουνίου 2014

μαντιναδες 3

Από το ΚΤΕΟ οι καρδιές έπρεπε να περνούνε,
κι όποιες δεν ξέρουν να αγαπούν να μην κυκλοφορούνε

Εγώ 'μουνα που σ'έχουνα πιο πάνω απ'τον καθένα
κι εδά μο
ύ λες χωρίζουμε, εμένα μπρε; εμένα;;

Η γλαστρα που ειναι αριστερα οπως θα ανεβαινεις,
η ιδια θα 'ναι δεξια οπως θα κατεβαινεις

Το Πασχα αυτο του εντεκα θα γραψει ιστορια,
αντι για αρνι εβαλαμε κουνελι οβελια

Όνειρο είσαι άπιαστο από τα πιο φευγάτα,
σαν να'μουνα διαβητικός και να'σουν σοκολάτα

Ειμαι κοπελι αγιο και μ'αγαπουνε ολοι,
μα
, ανε με πειραξουνε,με παιρνουν οι διαολοι

Τη σκέφτομαι συνέχεια και νόημα δε βγάζω,
μο
ύ φαίνεται πως τελικά, η γκόμενα ήταν μπάζο.

Οι παντρεμένοι βράζουνε όλοι σε ένα τσουκάλι
και είν' το τσουκάλι ανοικτό να πέσουν μέσα κι άλλοι

Σταύρο μου, το 'ποτάμι' σου νερό δεν έχει ακόμα,
γέμισ
`το πρώτα με νερό κ'ύστερα κάντο κόμμα.

Η πιό καλή επιχείρηση στον κόσμο είναι η κρίση
και έχουν γίνει πάμπλουτοι οσοι την έχουν στήσει


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου