Τρίτη 20 Ιουνίου 2023

για το επιουσιο χαμογελο

 Να μού φερετε τον μ@λακα που ειπε «ο πελατης εχει παντα δικιο» να τού κανω τον πελατη

*************************************************************
-Πατερ,μπορειτε να μου δωσετε τη διευθυνση της ιστοσελιδας της εκκλησιας;
-Τι την θελεις παιδι μου;
-Να κατεβασω κατι καντηλια
**************************************************************
-με ειπε τζογαδορο.
-Βλέπεις που στα `λέγα;
-Τα βλέπω.
*******************************************************
-με ρώτησε ποιος κάνει κουμάντο εδώ στη Θεσσαλονίκη. Ο πρόεδρος τον είπα.
-Ο πρόεδρος των ΗΠΑ;
*********************************************************
-με τσίμπησε μέλισσα.
- κι εσυ τι έκανες;
-μου κεντρισε το ενδιαφέρον
***********************************************************
-Με χωρισε!
-Ελα ρε!Και πως εισαι;
-Καλα. Θα γυρισει πισω σε μενα και θα σερνεται.
-Πως εισαι σιγουρος;
-Της εκλεψα το αναπηρικο καροτσακι!
********************************************************
-μου είπε οτι συνέχεια τον υποτιμώ .
-Κι εσύ τι του είπες;
-Τι να του πώ μωρε του κακομοίρη;
*************************************************
-μωρο μου,να κατεβασεις τα σκουπιδια.
-Δεν τα σηκωνω εγω αυτα !
**************************************************
-μωρό μου, θα με βοηθήσεις με το δίπλωμα;
-ναι, πού έχεις το αμάξι;
-ποιό αμάξι; εγω θα σιδερώνω,εσυ θα διπλώνεις!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου