Φράγκας
Κυριακή 28 Ιουνίου 2026
Γιαννης Ραχιωτης
Το " Υπερταμείο" [ δηλαδή ο υπο ξενη διοίκηση φορέας πώλησης του συνόλου της περιουσίας της χώρας που φτιάχθηκε με το μνημόνιο Τσίπρα και συνεχίζει το ξεπούλημα της χώρας ] ξεπούλησε τώρα το αεροδρόμιο της Καλαμάτας στη Γερμανική κρατική εταιρεία Fraport για 40 χρόνια αντι 45 εκ ευρώ !!! δηλαδή σχεδόν για 1 εκ € το χρόνο. ( δεν ανακοινώθηκε ο τρόπος πληρωμής αυτού του ... ιλλιγγιώδους ποσού. Πιθανώς θα το έκαναν σε δόσεις για να μην τους πεσει βαρύ) .
Αν νοίκιαζαν το αεροδρόμιο με το στρέμμα στους αγρότες της περιοχής για να φυτεύουν κηπευτικά θα έβγαζαν περισσότερα απο 1 εκ το χρόνο.
Και επιπλέον το ελληνικό κράτος , εμείς δηλαδή,τους αναβαθμίσαμε τους γυρω οδικούς άξονες και υποσχεθήκαμε και την αναβάθμιση των αεροναυτιλιακών βοηθημάτων για καλύτερη ... εκμετάλλευση του εμπορεύματος.
Εγγραφή σε:
Αναρτήσεις (Atom)



