Πέμπτη 30 Δεκεμβρίου 2021

για το επιουσιο χαμογελο

 

-δειξε μου πώς λενε τα καλαντα

-απλο…. θα χτυπας το τριγωνο και ταυτοχρονα θα τραγουδας

-μπουκωμενος;

-τί μπουκωμενος;

-ποιο τριγωνο;

,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

-να τα πουμε;

-να τα πειτε

-να μπουμε μεσα;

-γιατι;

-γιατι δεν τα ξερουμε απ`εξω

,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

-με οχτω μελομακαρονα ειμαι απ`το πρωι

-τι ωρα ξυπνησες;

-εχω κανα δεκαλεπτο

,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

Εγω παντως ειμαι αισιοδοξος οσον αφορα το παρελθον της Ελληνικης Οικονομιας….

,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

Εν τω μεταξύ, έτσι όπως έκανα σήμερα hardcore γυμναστική φουλ ένταση με τις φλέβες να πετάγονται, έρχεται ο γυμναστής και μου λέει εσείς δεν πρέπει να΄χετε ξανακάνει γυμναστήριο ε, όχι λέω πού το καταλάβατε, κάνετε το μηχάνημα που γυαλίζει το παρκέ μου λέει

,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

-μάς ειπατε οτι γνωριζετε αρχαια ελληνικα

-απταιστως!

-ωραια! Πώς θα πουμε στα νεοελληνικα τη φραση: λιθοι πλινθοι κεραμοι ατακτως ερριμμενα;

-πουτανα ολα!

-προσλαμβανεσθε!

,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

Ειπα στη γιαγια μου ότι εβγαλα σελφι και μού ειπε να τριφτω με βιξ

,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

Ετοιμαστηκα για το γυμναστηριο,αλλά μαζευοντας τα αναγκαια ,μπερδικλωθηκα στα λουρια του σακιδιου,προσγειωθηκα στον καναπε και, χωρις να το κανω επιτηδες,αναψα και την τηλεοραση…

,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

Σού ζηταω ειλικρινα συγνωμη αν σε εθιξα που σε ειπα μ@λ@κα...νομιζα ότι το ηξερες…

,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

-τι είναι αυτό καλε; βερα; αρραβωνιαστηκες;

(τσουλακι…καταφερες και τον τυλιξες τελικα)

-ναι,χρυσο μου,και στα δικα σου:

(στο ραφι να μεινεις,σκροφα)

,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

Σήμερα έκανα μπέιμπισίτινγκ σε ένα 6χρονο και μάλλον δεν το ξέρετε αλλά το Πάσχα είναι που ο Χριστός στραβώθηκε και συνελήφθηκε στους ουρανούς.

,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

-ρε φιλε,ξερεις αγγλικα;

-εχω προφισιενσι

-πώς θα πεις σε καποιον "ελα εδώ";

-Θα τού πω "come here"

-και πώς θα του πεις "πηγαινε εκει";

-θα παω εκει και θα τού πω "come here"

,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

-μαμα,να παρουμε ένα γατακι;

-όχι ,γιατι θα χεζει στις γωνιες

-να παρουμε, τοτε, ένα τιγρακι;

-όχι,γιατι θα χεζουμε εμεις στις γωνιες

,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

-περαστε,το καζανακι μας τρεχει

-και πού παει;

-ειστε σιγουρα υδραυλικος;

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου