Τρίτη 28 Δεκεμβρίου 2021

για το επιουσιο χαμογελο

 

Πήγα σε ψυχολόγο.
Δεν έχω δει πιο αδιάκριτο άνθρωπο

,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

-Πως σε λένε ;
-Τέλη.
-Έναν κυκλοφορίας τι τον έχεις;

,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

Οι καπνιστές πεθαίνουν πρόωρα
Απόδειξη οι ρεγγες

 ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

Μου λέει ένας ταξιτζής τις προάλλες ”αγαπώ τη δουλειά μου, είμαι αφεντικό του εαυτού μου, κανείς δε μου λέει τι να κάνω”!

Του λέω ”κάνε αριστερά”

,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

Η δικτατορία του '67 κοιτάει τη δημοκρατία του '20 και σκάει από τη ζήλια της..

,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

Ποτέ μου δεν κατάλαβα τη ρήση ''Πύργοι Νι και Θάλασσα''

,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

Με είπε βίαιη και επικίνδυνη!

-Και συ τι έκανες;

-Με.. το πτώμα εννοείς;

,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

Βρήκα φοβερή ταξιδιωτική προσφορά.. Βερμούδες με 10€.!!

,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

GR crash course:

You take him and you incline

,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

-Γραφείο γνωριμιών;

--Μάλιστα

-Σας έστειλα φωτο, να μου βρείτε μια να πηδήξω

--Α μάλιστα, σας βρήκα μια ωραιότατη

-Γυναίκα;

--Ταράτσα..

...............................................................................

-Ρε Γιώργο, πόσο καιρό πας γυμναστήριο;

-Τρία - τέσσερα χρόνια.

-Καμιά διαφορά έχεις δει;

-Μπαα.. Μόνο τη μοκέτα έχουν αλλάξει

,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

μια θεωρια λεει ότι οι υπαλληλοι της ΙΚΕΑ είναι παλιοι πελατες που ποτέ δεν βρηκαν την εξοδο

,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

Αλβανός διαπραγματευτής: Αλί Σβερίσι

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου