Πέμπτη 16 Δεκεμβρίου 2021

εν ριπη οφθαλμου

 

-τι σταθμο να βαλω; Θελω νκουσω κατι ελληνικο

-τι τραγουδια σού αρεσουν;

το τρενο φευγει στις οχτω»,να πουμε

-βαλε Σταθμο Λαρισης

,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

-το εχετε αυτό σε small;

-φατε κατι,το εχω σε medium

 ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

Δεν ειμαι εγω ρομαντικη; που τού γρατζουνισα το αμαξι ζωγραφιζοντας καρδουλες;

,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

Πας στο γυμναστηριο….σε κερνανε μπακλαβαδακι…μην παρεις,είναι τεστ

,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

Το ταπί το ξερω…με το ψυχραιμος εχω ένα θεμα

,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

Πηγαμε και καναμε συμβολο της ειρηνης το περιστερι…που πετας κλασμα τυροπιτας αναμεσα σε δυο περιστερια και βλεπεις τι θα πει πολεμος

,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

-τι σόι ποτο είναι αυτό και βρωμαει ετσι;

-μποχίτο

,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

-τι φαγητο θελεις να φκιαξω;

-παστιτσιο ξερεις να κανεις;

-αν ξερω λεει,κατσε να δω αν εχω μελιτζανες…

 ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

-ακουσα ότι πεθανε ο παππους σου

-ναι….ειχε πιασει τα 100

-φανταζομαι με την καλη διατροφη,ε;

-όχι,με το μηχανακι

 ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

-Ο ψυχίατρος μου είπε ότι βρήκε θεραπεία για την κυκλοθυμία μου

-Και τι έκανες;

-Τον ευχαρίστησα και του είπα να πάει να γαμηθεί

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου