Παρασκευή 19 Μαΐου 2017

Από τις «Σκεψεις» του αδικοχαμενου Wolinski (εκδ.Ροες,2015)





Όταν είναι κανεις σιγουρος ότι εχει δικιο,δεν είναι να συζηταει με οσους εχουν αδικο

Για να πολεμησουμε τον πληθωρισμο υπαρχει μια μονο λυση:να μη δινουμε λεφτα σ`εκεινους που τα ξοδευουν και να μην παιρνουμε λεφτα από εκεινους που τα κρατουν

Ηταν τοσο μ@λακας ώστε όταν ελεγε κατι σωστο γυρνουσε να δει μηπως ηταν καποιος άλλος

Ο Παραδεισος είναι γεματος από ηλιθιους που πιστευουν ότι υπαρχει

Ειμαι τοσο ηδονοβλεψιας που στο σπιτι μου εχω σε ολες τις πορτες κλειδαροτρυπα

Ο ενας:-λατρευω να κανω παρεα με ηλιθιους γιατι μ`αυτους ειμαι παντα εγω ο πιο εξυπνος
Ο άλλος:-κι εγω το ιδιο

Παντοτε πιστευαν πως οι ανθρωποι είναι δυστυχισμενοι επειδη εχουν προβληματα…εγω όμως ειμαι πεπεισμενος ότι εχουν προβληματα επειδη είναι δυστυχισμενοι …..επομενως,αρκει να τούς κανουμε ευτυχισμενους για να μην εχουν πλεον προβληματα

Η ζωη μου μοιαζει με το μυθιστορημα που θα γραψω καποτε

Αυτος:-τι σκεπτεσαι
Αυτή:-τιποτα…εσυ;
Αυτος:-τιποτα
Αυτή:-ειμαστε φτιαγμενοι για να καταλαβαινουμε ο ενας τον άλλο



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου