Παρασκευή 19 Μαΐου 2017

αυτη κι αυτος



-γιατι μού πιανεις το βυζι ρε;
-σού μιλαω με το χερι στην καρδια

-σ`αγαπαω
-ολο λογια εισαι και από πραξεις μηδεν
-σ`αγαπαω εξι εξι τριανταεξι

-τι κανεις μετα το σεξ;
-αναβω τσιγαρο….εσυ;
-αναβω λαμπαδα


– Μαμα, τσακωθηκε και παλι μαζι μου. Δεν τόν αντεχω αλλο, ερχομαι να μεινω μαζι σου!
– Οχι, κορη μου, πρεπει να πληρωσει, …. ερχομαι ΕΓΩ να μεινω μαζι σας!!!


- Καρδουλα μου θελω εδω και μερες να σε ρωτησω κατι, αλλά μη θυμωσεις.
- Ενταξει.
- Πως σε λενε;


Και λεει η αλλη:-ειμαι πολυ τυχερη…οποιος μού αρεσει μού καθεται
Προκειται για το λεγομενο  καριοlucky….


Η αλλη καθεται μαζι του γιατι ειναι λεει καλο παιδι….αμα ειναι καλο παιδι να τον κερασουμε μια παστα…


Εβαλα αντρικη φωνη στο GPS και μετα απο λιγο μού ειπε «στα 100 μετρα κωλάρα στα αριστερα»

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου