Τετάρτη 3 Μαΐου 2017

το επιουσιο ανεκδοτακι




-Συγνώμη να διακόψω λίγο;
-Εχουμε σοβαρή συζήτηση.
-Πάνω στη συζήτηση θέλω να πω κι εγώ.
-Αντε λέγε
-
-
-
-
-
-
-
-ΤΙ ΜΑΛΑΚΙΕΣ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΕΣ ΠΟΥ ΛΕΤΕ;;;


-ρε μανα,σήμερα είμαστε αύριο δεν είμαστε,θα πεθάνουμε και θα λέμε μπορούσα να περάσω καλύτερα την τελευταία μου μερα.
-Λέγε ό,τι θες,
εγω μπάμιες θα κάνω σήμερα


Ξυπνησαν κι οι Ρουμανοι και μάς το παιζουν γατακια…όταν,ομως, αυτοι ανακαλυψαν τον Δρακουλα ο Μητσοτακης ηταν ηδη 80 ετων…


-μωρο μου ξερεις να καθαριζεις ψαρια;
-τι; για καναν ασχετο με περασες; φερε μου ένα βετεξ να σού δειξω


Το πουλί μου μπήκε στο βιβλίο ρεκόρ guiness....αλλά μετά με έδιωξαν απ την βιβλιοθήκη


Σε ολόκληρο το Τορίνο υπάρχει μόνο ένας λαρυγγολόγος.
Ο Τορινολαρυγγολόγος.


- Κυρία μου τι κάνετε εδώ;
- Να,προσπαθώ δύο ώρες να παρκάρω
- Κατ' αρχήν εδώ απαγορεύεται, είναι διάδρομος προσγείωσης

Σε λεωφορείο:
-Νεαρέ να κάτσω διότι με πονάν τα πόδια μου;
-Γιαγιά, εσύ νέα σηκωνόσουν να κάτσουν άλλοι;
-Ναι!
-ε,γι'αυτό τώρα σε πονάν τα πόδια σου!
 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου