Πέμπτη 4 Μαΐου 2017

αφορισμοι της μιας δραχμης



Οταν κολλάει το router του γείτονα κανω restart κατεβάζοντας τον γενικό της πολυκατοικίας

Φήμες λένε οτι υπάρχει άτομο που έτρεξε στον γύρο της Αθήνας και δεν ανέβασε φωτογραφία

Πιο εύκολα πιάνεις με τα χέρια ψάρι μες στη θάλασσα παρά κουκούτσι από καρπούζι που έπεσε στο πλακάκι

Ο Τσάκ Νόρρις ξέρει γιατί η Όλγα Τρέμει 

Στο Πανεπιστήμιο σε λίγο θα χρωστάω τόσα μαθήματα που θα με παίρνει τηλέφωνο η γραμματεία να κάνουμε διακανονισμό

Μπαίνω στο youtube να δω διαφημίσεις και ξαφνικά αρχίζουν να παίζουν τραγούδια. Ότι να 'ναι...

σε όλα τα πράγματα αλλάζεις μπαταρίες, εκτός από τα τηλεκοντρόλ οπου ανοίγεις καπάκι, τις στρίβεις και το ξανακλείνεις

Άγνωστη η ταυτότητα του σκελετού στην Αμφίπολη…..στην περιοχή κατευθύνονται ειδικά κλιμάκια ταξιτζήδων

Πριν χλευασεις το ο,τιδηποτε για τις επιλογες καποιου,θυμησου το αρχαιο ρητο  «ιτς νοτ γιορ φακιν μπιζνες»

Ξεχασα να αδραξω την μερα και ειμαι να σκασω ειμαι

Εχω τελειοποιησει το «αντε και γαμησου» με το βλεμμα

Αν αγαπας κατι αστο να φυγει…αν γυρισει,ηταν ανηφόρα

Η ζωη είναι πολυ μικρη για να ψαχνεις να βρεις δυο ιδιες καλτσες

Εντωμεταξυ η ζωη μου είναι σαν ενας κυβος Ρουμπικ…εκει που λεω νταξ την μια μερια την εφκιαξα,κοιταω και οι άλλες είναι κ%λος

Εν τω μεταξυ, ολοι χανουν κιλα….εγω τά βρισκω

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου