Πέμπτη 2 Φεβρουαρίου 2017

η κρυφη γοητεια του παραδοξου




Πετυχα έναν γνωστο στο σουπερμαρκετ και με προλαβε κι εκανε πως δεν με ειδε πριν το κανω εγω

Τι λες εκει;,να παντρευτω να μού λεει ο αντρας μου πριν παμε σε γιορτη «κοιτα μην τσακωθεις παλι για φεμινιστικα!»

-οταν λες σκληρος,πόσο σκληρος εισαι;
-δεν κλαιω όταν με βαζει η γυναικα μου και κανω τις δουλειες του σπιτιου

Δεν εχω λεφτα ουτε τις βιτρινες να κοιταξω...

Σας αγαπω….ολουστ

-χαρηκα για την γνωριμια
-μην βιαζεσαι

Νοσταλγω την δεκαετια που ξοδευαμε τα ευρω σαν να ηταν δραχμες…

Παρεξηγηθηκε η γειτονισσα και εκλεισε τις κουρτινες….γιατι δηλαδης,επειδη βγαλαμε το τηλεσκοπιο στο μπαλκονι;

-ωραια λοιπον ,να συναντηθουμε,αλλά πώς θα σε γνωρισω;
-θα ειμαι αυτος με την ωραια ψυχη
-δηλαδη;
-δεν βλεπομαι

-ακου ρε να με πει εγωιστη!....δε γ@....., εγω να`μαι καλα…

Ρε μωρο μου ασε τις δικαιολογιες και μπες στο κυριως ψεμα…

 Και Ένα μεγαλο ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ σε ολους οσοι ασχολουνται μαζι μου και δεν κοιτανε τα χάλια τους

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου