Κυριακή 12 Φεβρουαρίου 2017

διαλογοι απο το "Μαλλια Κουβαρια"(Αρκας)




Η κομμωτρια(μιλαει στο τηλεφωνο):-ναι…ενταξει
Στην πελατισσα: -η Ανθουλα ηταν,μού ακυρωσε το ραντεβου της
Πελατισσσα:-η Ανθουλα η χαζη; Τι επαθε; Την χτυπησε παρκαρισμενο αυτοκινητο;
Κομμωτρια:-όχι,μού ειπε ότι δεν μπορει να ερθει γιατι είναι αχτενιστη

Πελατισσα:-τα σημερινα παιδια είναι πανεξυπνα…χθες ενώ θηλαζα τον γιο μου,μού λεει ο αντρας μου,"δεν νομιζεις ότι πρεπει να σταματησεις να τον θηλαζεις; Μεγαλωσε πια"…"αυτά είναι ανοητες κοινωνικες προκαταληψεις" τού λεει ο γιος μου

Υπεργηρη πελατισσα:-μην ξεχασεις να μού κανεις ανταυγειες
Κομμωτρια:-μα τα μαλλια σας είναι ασπρα κυρια Ιουλια,τι ανταυγειες να σάς κανω;
Υπεργηρη κυρια Ιουλια:-ασπρο ανοιχτο
Η εγγονη της:-πες της ναι και χτενισε την κανονικα…μεχρι να τελειωσεις θα εχει ξεχασει τι σού ζητησε
Κομμωτρια:-εισαι σιγουρη;
η εγγονη :-φυσικα…χθες τής ελεγα ολο το βραδυ το ιδιο ανεκδοτο και κάθε φορα γελουσε σαν να το ακουγε για πρωτη φορά…στο τελος με ρωτησε  "μα πώς τα θυμασαι όλα αυτά;"

Πελατισσα:-το μεσημερι με ρωτησε ο γιος μου "μαμα εσυ μού εδωσες αυτό το γελοιο ονομα;"…"όχι" τού λεω,"ο πατερας σου επεμενε να σε βγαλουμε ετσι"…"τον μισω" μού λεει "θα τον σκοτωσω και θα σε παρω να φυγουμε"…"τι είναι αυτά που λες,Οιδιποδα;", τού λεω…

-για πού το`βαλες,Στελλιτσα;
Κομμωτρια:-παω στης κυριας Ιουλιας να την χτενισω
-τι το θελει το χτενισμα η Ιουλια,εννενηντα χρονων γυναικα;
Κομμωτρια:-γιατι όχι κυρια Μαρικα; Και όχι μονο χτενισμα…τής κανω και μανικιουρ και πεντικιουρ
-φανταζομαι ότι στο πεντικιουρ τής κανεις μιση τιμη
Κομμωτρια:-γιατι;
-γιατι είναι με το ένα ποδι στον ταφο


Υπερεγηρη κα Ιουλια:-με συγχωριες Στελλα μου που σε κουβαλαω εδώ ,αλλά μού ειναι πολύ δυσκολο να μετακινηθω
Κομμωτρια:-κανενα προβλημα κυρια Ιουλια
Υπεργηρη κυρια Ιουλια:-την τελευταια φορα που μπηκα σε λεωφορειο τσακωθηκα ασχημα με έναν νεαρο…ημουν ορθια γιατι το λεωφορειο ηταν γεματο…και αυτος στρογγυλοκαθοταν αγνοωντας με…όταν τού ζητησα ευγενικα να μού δωσει την θεση του ,αυτος μού ειπε με αναιδεια  "δεν πατε καλα κυρια μου!'
Η εγγονη της:-ηταν ο οδηγος του λεωφορειου


Υπεργηρη κυρια Ιουλια:-Γιουλη,φερε μου ένα σοκολατακι κοριτσι μου
Η εγγονη της:-όχι γιαγια,δεν κανει να τρως γλυκα
Κομμωτρια:-εχει σακχαρο;
η εγγονη:-αν εχει λεει;…να τής κανεις εξεταση αιματος να γλειφεις τα δαχτυλα σου…αλλά επειδη εχει και Αλτσχαιμερ το ξεχναει και ζηταει συνεχεια γλυκα
Κυρια Ιουλια:-δεν ξεχναω τιποτα! Θυμαμαι τα παντα και ξερω ότι ειμαι μια χαρα!...δεν εχω ουτε σακχαρο ουτε Αλτσχαιμερ ουτε σακχαρο!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου