Πέμπτη 2 Φεβρουαρίου 2017

Γιωργος Νταλαρας


LUNA ROSSA





Στίχοι:Χρηστος Παγωνης

Μουσικη: Α.Viscione


Είναι η ώρα που σε σημαδεύω,
η νύχτα που γελάει την κοροϊδεύω
Απόψε είδα πρώτος το φεγγάρι
στην Πειραιώς να στρίβει στο φανάρι

Έλα
Luna Rossa, αστέρι μου
να η γραμμή σου στο χέρι μου,
κόκκινα βάψε τα βράδια μου,
η αγάπη μου να βλέπει

Άνοιξε λίγο το βήμα σου,
Ψιθύρισε μου το ποίημα σου,
γλυκό τραγούδι η ρίμα σου,
η αγάπη μου μας βλέπει

Luna Rossa, αχ κόκκινο φεγγάρι
Luna Rossa στο ταξίδι
μη μ' αφήνεις μόνο να χαθώ

Τα μάτια σου με παιδεύουνε,
Με την καρδιά μου παλεύουνε,
Μέχρι τις τρεις θα χορεύουνε
τα κόκκινά σου ρούχα


~~~~~~~~~~~~~~~~~



ΤΑΞΙΔΙ ΣΤΑ ΚΥΘΗΡΑ




Στίχοι-μουσικη: Ελένη Καραίνδρου

Άρρωστη καρδιά δε βρίσκει γιατρειά στη λησμονιά,
χάνεται στ' αγιάζι μέσα στο βοριά στα ξένα μακριά

Κι όλο περιμένει πάλι τη στιγμή να ξαναρθεί,
το καράβι στο λιμάνι θα φανεί,
θαλασσινό πουλί στα όνειρά μας

Σ' άγγιξε ξανά του κόσμου η παγωνιά κι η ερημιά,
πώς να τη γιατρέψεις την παλιά πληγή
βαθιά μες στην ψυχή

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~



ΟΜΟΡΦΗ ΠΟΛΗ





στιχοι:Γιαννης Θεοδωρακης

μουσικη:  Μικης Θεοδωρακης


Ομορφη πόλη, φωνές μουσικές
απέραντοι δρόμοι ,κλεμμένες ματιές,
ο ήλιος χρυσίζει χέρια σπαρμένα,
βουνά και γιαπιά, πελάγη απλωμένα

Θα γίνεις δικιά μου πριν έρθει η νύχτα,
τα χλωμά τα φώτα πριν ρίξουν δίχτυα
θα γίνεις δικιά μου

Η νύχτα έφτασε τα παράθυρα κλείσαν,
η νύχτα έπεσε οι δρόμοι χαθήκαν


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου