Τρίτη 8 Φεβρουαρίου 2022

για το επιουσιο χαμογελο

 

-τετοιο παλικαρι! Στραβες είναι και δεν σε θελουν;

-τί να πω,ρε μανα…παντως,την επομενη φορά ,καλού κακού,μην ερθεις στο πρωτο ραντεβου μαζι μου…

**************************************************

Ειδα μια κλωστουλα…την τραβηξα…και τωρα δεν εχω βρακι

********************************************

Αυτή:-ειμαι ετοιμη για μια μεγαλη αλλαγη στη ζωη μου!

Η άλλη:-θα αλλαξεις δουλειά;

Αυτή:-θα αλλαξω φωτο προφιλ

******************************************************

- Πωπω, νίζει άσχημα έξω.

- Γαμησε τα, ρδέλο όλα.

- Τέλος πάντων, κλείσε το παράθυρο και φέρε μου ένα κάλι νερό.

Κοινωνία χωρίς τα μπου!

,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

Κύπριος που κανείς δεν ξέρει πώς βρέθηκε στο πάρτυ:

Φίλος Φίλου

,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

-Πήρα το Lower!

-Να το πας πίσω

,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

-πόσο χρονών είσαι;

-πόσο με κάνεις;

- φαίνεσαι μικρότερη

,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

Έχετε βιβλία για τρολάρισμα;

-Ναι, στα ράφια

-Στα ράφια πού;

-Εκεί που κλάνει η αλεπού!

,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

ρθα για τη θέση της φαρμακοποιού

-Το όνομά σας;

-Πένι

-Και από πού είσθε;

-Κυλλήνη

-Συγχαρητήρια, προσλαμβάνεστε!

 ********************************************************

Η γυναικα μου καταλαβε ότι την απατουσα όταν ανακαλυψε όλα τα γραμματα που τής εκρυβα….θυμωσε τοσό που μού δηλωσε ότι δεν προκειται να ξαναπαιξει σκραμπλ μαζι μου

*****************************************************

Αυτος κι Αυτή ξεκινησαν διαιτα πριν από μια βδομαδα….χθες το πρωι,Αυτή προτεινε να περασουν μια μερα «απιστιας»….και γυρισε φερνοντας πιτσα και σουβλακια…Αυτος γυρισε από το γραφειο με την γραμματεα του…από το κρεβατι του νοσοκομειου, Αυτος διερωταται πότε επιτελους οι αντρες θα αρχισουν να καταλαβαινουν τις γυναικες

********************************************************

Πηγα ν`αλλαξω κωδικο στο email εβαλα «topeosmou”…και μού γραφει»ξαναπροσπαθηστε,δεν είναι αρκετα μεγαλο»…τί γινεται ρε πουστη μου,όλα τα ξερουν;

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου