Παρασκευή 11 Φεβρουαρίου 2022

για το επιουσιο χαμογελο

 

Σαν σωστος συνοδηγος που ειμαι,όταν βριζει ο οδηγος εγω συμπληρωνω με μουτζα ταυτοχρονα

,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

Τα καλα νεα: συνεδεσα τον υπολογιστη με τον ασυρματο εκτυπωτη μεσω wifi

Τα κακα νεα: δεν ξερω σε ποιανου το σπιτι να παω για τις εκτυπωσεις μου

,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

Αμα φας κατι χωρις να σε δει κανενας,τοτε αυτό δεν εχει θερμιδες

 ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

Βγαινω το πρωι για τρεξιμο,καταληγω στο φουρνο…βγαινω το βραδυ,καταληγω στην ψησταρια…γενικα η γυμναστικη με κατεστρεψε εμενα

 ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

Όσο μεγαλώνει κάποιος, τόσο πιο μακριά έπρεπε να περπατήσει μέχρι το σχολείο όταν ήταν μικρός.
,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

-σημερα θα κανω μπαμιες

-μαμα, σημερα θα κανω τατουαζ

-μην τολμησεις!

-στα λογια μου ερχεσαι

 ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

-μελομακαρονα ολικης εχετε;

-φυγε ρε μ@λακα από δω!

 ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

Εβαλα ένα σοκολατακι στη ζυγαρια και δεν εδειξε τιποτα…όχι,για να μη λετε ότι παχαινουν τα σοκολατακια!

 ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

-να ειχαμε τωρα κανα ταψι….

-φαγητο;

-όχι,να ειχαμε κανα ταψι αδειο,ετσι να το κοιταμε

 ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

Κι αυτος ο ιος, μανα δεν εχει να τον μαζεψει;

,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

Ειπε η πεθερα μου ότι είναι κουρασμενη κι εγω τής ειπα: 0 Θεος να σάς ξεκουρασει,μητερα….μού εριξε μια ματιά!!!!...ακομα τρεμωκακο ηταν που το ειπα;


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου