Δευτέρα 12 Δεκεμβρίου 2022

απο Μαρια Συγγενιωτου

 Από τα πρώτα πράγματα που ανακοίνωσε ο Μητσοτάκης ήταν η αλλαγή σχεδιασμού στο Μετρό Θεσσαλονίκης, πετώντας στα σκουπίδια το σχέδιο σύμφωνα με το οποίο το έργο θα παραδίδονταν στις αρχές του 2022 χωρίς τον σταθμό της Βενιζέλου, ο οποίος θα έμπαινε σε λειτουργία αρκετά αργότερα, με τα αρχαία στη θέση τους.

Από την πρώτη στιγμή φωνάξαμε ότι όλο αυτό γίνεται για να τα κονομησουν οι εργολάβοι από την καθυστέρηση του έργου. Κι ο Μητσοτάκης δεν υπολογίζει ούτε αρχαία ούτε τίποτα όταν πρόκειται για μπίζνες.
Και τα χρόνια πέρασαν, το μετρό ΦΥΣΙΚΑ δεν θα είναι έτοιμο στις αρχές του 2023 όπως έλεγε ο Μητσοτάκης, τα αρχαία καταστραφηκαν, βρέθηκαν όπως ήταν αναμενόμενο άλλα από κάτω, η τύχη του μετρό παραμένει άγνωστη. Το μόνο που υπάρχει είναι μια επικοινωνιακη φιέστα που έβαλαν τον κόσμο σε σταματημένο συρμό, τον φωτογράφισαν να κρατιέται από τις χειρολαβές κι έδωσαν τις φωτογραφίες στη λίστα Πέτσα, να νομίζουν οι αμοιβαδες ότι στη Θεσσαλονίκη έχουν μετρό.
Θα έλεγε κανείς ότι η κυβέρνηση απέτυχε σε αυτόν τον τομέα. Εξαρτάται πώς το βλέπει κανείς. Αν ο σκοπός ήταν να αποκτήσει η πόλη μετρό, ναι, απέτυχε. Αλλά το διαιτητικό δικαστήριο εκδίκασε αποζημίωση 45 εκατομμύρια ευρώ στον εργολάβο για τις καθυστερήσεις. Και θα υπάρξει και συνέχεια.
Καταλάβατε; Καταλάβατε.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου